Bss Lag Sh/fr

• robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Hallo,

Ik heb vele verschillende dingen gespeeld en vraag mij nu af of het profitabel gaat zijn om (voorlopig) LAG te spelen op sh/fr? Mijn voorkeur gaat naar sh. Verder kon ik geen artikelen vinden over LAG, dus zou iemand mij hiermee kunnen helpen door een beetje richtlijnen te kunnen geven preflop? of de stats die je ongeveer zou moeten halen qua pfr vpip en 3-bet?

Alvast bedankt,
      Robert
  • 3 antwoorden
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      LAG spelen leer je alleen wanneer je goed TAG kan spelen. Je moet niet uit het niets opeens 26/23 willen spelen, daar heb je waarschijnlijk de post-flopskills niet voor. Wanneer je solid TAG speelt en mogelijkheden ziet om wijder te openen omdat je een degelijke edge hebt op je tegenstanders, dan kan je steeds looser gaan spelen.

Ik vind sowieso dat je je moet aanpassen aan de tafel en de meest profitable speelstijl moet gebruiken op dat moment. Als er allemaal maniac-vissen aan tafel zitten dan kan je wel stoer 32/29 willen spelen, maar dan is het waarschijnlijk veel profitabeler om wat tighter te openen en puur voor value te spelen.
    • robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Ja klopt wat je zegt. Het beste is om aan te passen aan je tafel. Maar ik vraag mij nu af, als ik op pokerstars kijk, dan zijn er tafels met heel veel p/flop, maar ook met een heel laag percentage. Zou je dan als LAG aan een tighte tafel moeten gaan zitten en als TAG aan een loose tafel? Want ik denk dat je als LAG op die tighte tafels heel veel non-showdown winnings gaat halen aangezien je preflop blinds ed. kan gaan oppakken en post-flop meestal wel een edge hebt. Klopt dit een beetje?
    • robertjuh1
      robertjuh1
      Bronze
      Is er trouwens een soort van TAG startinghandchart voor shorthanded? Want ik zie er 1 bij het silver artikel staan maar ik speel niet tracked:(