wcoop

• Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Waarschuwing: dit is een whine post, zonder enige nuttige inhoud.

Wou eens wat sattelites spelen voor wcoop events. Heb er mij in totaal ingeschreven voor een 8tal en dit is het verloop.

1) ingeschreven voor sattelite - ticket voor hoger
      volgend toernooi ook ticket gewonnen
      toernooi met ~10k man en top 1k krijgt ticket. eruit als 1104 de met KK<JJ
      preflop all-in, als ik dat had gewonnen had ik stack van 40bb en zeker
      van ticket

2) satellite - ticket gewonnen - volgende satellite krijgt top 7 ticket. Ik er uit als 8ste met JJ<AK

3) uit in eerste hand van sattelite. IK heb 1010, flop komt K 10 3 ik raise andere shoved en ik call. turn K river K en hij toont KQ

4) satellite rechtstreeks naar 215$ buy-in toenooi. top 14 krijgt ticket. Ik er uit als 16de. met 17 ston ik er nog goed voor, maar smallstacks bleven all-in winnen en uiteindelijk geshoved JJ<QK flop komt 4JA turn Q river 10

5) Top 23 ticket, ik eruit als 27ste met AJ<69s

6) uit frustratie slecht gespeeld en er uitgevlogen met 88<AA

7) hier ticket gewonnen en moet volgende nog spelen, maar heb er eigenlijk al geen goesting meer in

8) top 18 ticket ik eruit op 53ste. hier gewoon moeten all-in gaan omdat blinds te hoog werden en ik verloren met slechtste hand.

Had eigenlijk al verschillende tickets kunnen winnen, maar telkens in late phase blijven de badbeats mij om de oren vliegen. Kweet da is poker nu eenmaal, maar fuck soms kom ik er toch slecht van

edit: net toernooi van ticket gewonnen in 7de gespeeld en eruit als 18de (top 14 ticket). Flop 554 beiden all-in Hij toont Q7o en ik AK. turn 3 river 6... ideaal einde van een sessie. Denk dak ga stoppe mee pokeren voor vandaag :evil:
  • 4 antwoorden
    • Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Ga hier mijn persoonlijke wcoop whinethreat van maken :)

net weer enkele satellites gespeeld met 3 diepe runs:
      1) uitgegaan als 11de (top 9 ticket van 530$) met AK<Q7
      2) uitgegaan als 30ste (top 14 ticket van 215$) uitgegaan met A10<AJ

nu zit ik nog in eentje maar ziet er goed uit. sta 6de van 31 en top 24 krijgt ticket. dus duimen maar
    • Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      ge gaat het nooit raden, maar heb laatste ticket ook niet gehaald. smallstacks bleven maar verdubbelen, dus uiteindelijk moeten shoven met JJ. Andere gast called met A6 (niettegenstaande hij ook crippled zou zijn als hij verliest) en hit de A op de turn. fantastisch gewoon
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Dat is wel ziek zeg! Telkens proef je hem al en dan bammm net niet! balen man!
    • Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Als ik hier whine mag ik hier ook wel braggen zeker ^^

Met dat ik zoveel het ticket maar net miste, was ik er van overtuigd dat het eigenlijk wel profitabel ging zijn om de satellites te blijven spelen.

Ongeacht, ondertussen al 4 tickets gewonnen (en nog verscheidene keren bubbleboy geweest waarvan twee keer bij 530$ ticket)
      Wel al redelijk wat satellite gespeeld, dus ook ticket moeten inruilen voor T$.
      Maar tot nu toe is dus het verdict dat ik ingeschreven ben op 3 events van wcoop en nog winst heb gemaakt op de koop toe :)

Dus kan helemaal niet meer klagen (terwijl ik eigenlijk wel wil) Dus ga wss komende weken niet anders dan satellites grinden en inruilen :s_biggrin: