bad dayyyyy

• ayden123
      ayden123
      Bronze
      Vandaag eerst aan het werk, pakketten rondbrengen, nergens plaats om te parkeren. Dan maar op een gigantische stoep voor een flat neerzetten die auto. Aanbellen, lang wachten. Eindelijk hoor ik een oud vrouwtje zeggen kom maar naar boven. Het vrouwtje was helemaal de weg kwijt en wist niet meer wie ze was of wat ik nou met dat grote pakket kwam doen. Lang uitleg gegeven en uiteindelijk vond ze haar verstand weer terug. Ik weer naar beneden, terug naar mijn auto, vind ik daar een mooie bon onder mn ruitenwisser. 70 Euro, met vier wielen op de stoep parkeren. Even vragen waarom hij zo nodig die bon moest geven, de standaard politiepet praat. Zo arrogant als het maar kan krijg je een snauw. Toen naar huis, dan maar even met poker wat proberen te verdienen. De ene bad-beat na de andere. Nu toch nog een geweldige 8 dollar winst bij het pokeren door 2 toernooitjes die ik heb gewonnen. Is kijken hoe het verder gaat :tongue:
  • 5 antwoorden
    • Ipponmaster
      Ipponmaster
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ayden123
      Vandaag eerst aan het werk, pakketten rondbrengen, nergens plaats om te parkeren. Dan maar op een gigantische stoep voor een flat neerzetten die auto. Aanbellen, lang wachten. Eindelijk hoor ik een oud vrouwtje zeggen kom maar naar boven. Het vrouwtje was helemaal de weg kwijt en wist niet meer wie ze was of wat ik nou met dat grote pakket kwam doen. Lang uitleg gegeven en uiteindelijk vond ze haar verstand weer terug. Ik weer naar beneden, terug naar mijn auto, vind ik daar een mooie bon onder mn ruitenwisser. 70 Euro, met vier wielen op de stoep parkeren. Even vragen waarom hij zo nodig die bon moest geven, de standaard politiepet praat. Zo arrogant als het maar kan krijg je een snauw. Toen naar huis, dan maar even met poker wat proberen te verdienen. De ene bad-beat na de andere. Nu toch nog een geweldige 8 dollar winst bij het pokeren door 2 toernooitjes die ik heb gewonnen. Is kijken hoe het verder gaat :tongue:
      :facepalm: :facepalm:
    • NietzscheF
      NietzscheF
      Bronze
      Parkeerbonnen en bad beats, it hasn't been you day Sir. Blowing some steam:) en weer fris beginnen :pokerface:

Good luck in hopelijk succesvollere avonturen!
    • cristaline
      cristaline
      Bronze
      Het oude vrouwtje en de politie-agent werken onder 1 hoedje.
    • ayden123
      ayden123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cristaline
      Het oude vrouwtje en de politie-agent werken onder 1 hoedje.
      :D
    • kodderke89
      kodderke89
      Bronze
      [quote][i]Nu toch nog een geweldige 8 dollar winst bij het pokeren door 2 toernooitjes die ik heb gewonnen. Is kijken hoe het verder gaat :tongue: [/quote]Genoeg om de benzine te betalen die 8$!