Tuurlijk overkomt mij dat....

• Chunkit050
      Chunkit050
      Bronze
      Er zat toch een donk aan mij tafel ongelovelijk! Dit is wat er eerst gebeurde: Ik had 8j en hij speelde met nog iemand. De flop was 7-9-10 (ik straat). De donk en ik waren al vroeg in sng bigstack (7k ik en 5k hij). Die andere vent gaat all in, ik push all in en donkie gaat ook all in. Donkie heeft JQ en hij hit op de river zijn k...... OMG
      Naja ik hield nog 2k over en ik dacht weet je kan gebeuren. Paar handen verder heb ik weer 7k en hij ook (ja hij verloor 5k maar lees verder.....). Ik zit op de BB en Donkie op button. Hij raised, Sb gaat all in (2k ong), ik ga all in met pocket KK en Donkie gaat ook All In. Sb had A10 en Donkie had A6. Flop 10 6 3, TURN 6. Ik dacht echt hoe de fuck kan dit nou weer. Hierdoor bereikte ik dus niet de money, kijk dit zou niet erg zijn als dit bij 1 tafel gebeurde maar ik zal nu vertellen wat eerder deze dag mij is verkomen.

Ik had KJ Harten en op de flop waren 3 harten (lage kaarten). Ik raise en hij pushed all in hij heeft AA (met 1 harten). Op de river komt de 4e harten.... Kijk dit is een logische push van hem. En ik begrijp het ook maar zo'n situati was mijn in 5 verschillende tafels overkomen vandaag. Flush op de flop en op de river hit hij zijn flush en ook nog hoger OMG
  • 9 antwoorden
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      hoort nu eenmaal bij poker. Je komt ze nog wel vaker tegen, zulke beats.
      Ik kijk er inmiddels niet meer van op. Voor mij gewoon standaard.
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      ...
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Had net Q7s tegen 10 7o ... ik push vanuit de button omdat ik wilde blindstealen, ik stelde ook anders geen fuck meer voor in het toernooi (tight image bla bla, onwijs veel fold equity en ALS er iemand meegaat is het nog niet eens zo'n slechte kaart)... gast called dus een allin voor 3/4 van zijn stack met die kutkaarten... uiteraard hit hij een 10... (kansen me: 72% vs fuckhead: 28% ...

Moraal van het verhaal: shit happens... get used to it... :P
    • Ipponmaster
      Ipponmaster
      Bronze
      Moraal van het verhaal: shit happens... get used to it... :P
      +1
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Chunkit050
      Er zat toch een donk aan mij tafel ongelovelijk! Dit is wat er eerst gebeurde: Ik had 8j en hij speelde met nog iemand. De flop was 7-9-10 (ik straat). De donk en ik waren al vroeg in sng bigstack (7k ik en 5k hij). Die andere vent gaat all in, ik push all in en donkie gaat ook all in. Donkie heeft JQ en hij hit op de river zijn k...... OMG
      Naja ik hield nog 2k over en ik dacht weet je kan gebeuren. Paar handen verder heb ik weer 7k en hij ook (ja hij verloor 5k maar lees verder.....). Ik zit op de BB en Donkie op button. Hij raised, Sb gaat all in (2k ong), ik ga all in met pocket KK en Donkie gaat ook All In. Sb had A10 en Donkie had A6. Flop 10 6 3, TURN 6. Ik dacht echt hoe de fuck kan dit nou weer. Hierdoor bereikte ik dus niet de money, kijk dit zou niet erg zijn als dit bij 1 tafel gebeurde maar ik zal nu vertellen wat eerder deze dag mij is verkomen.

Ik had KJ Harten en op de flop waren 3 harten (lage kaarten). Ik raise en hij pushed all in hij heeft AA (met 1 harten). Op de river komt de 4e harten.... Kijk dit is een logische push van hem. En ik begrijp het ook maar zo'n situati was mijn in 5 verschillende tafels overkomen vandaag. Flush op de flop en op de river hit hij zijn flush en ook nog hoger OMG
      Ik Donk ook graag zo :coolface:
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Afgelopen twee dagen hetzelfde verhaal bij mij.

Steeds heeft de ander een onmogelijk winnende combi op de river terwijl je voor de river mijlen op vilain voorligt.

Zeker op de micro's en de kleine SNG's heb je nu eenmaal mensen die absoluut de waarde van geld en een nette bet gewoonweg niet waarderen maar deze standaard callen of erger .....

Het is net als in de gewone maatschappij : respect is vaak ver te zoeken .... :facepalm:

Tja, het is net als hier al eerder is geschreven : shit happens.

Vraagje aan de niet micro spelers : is dat op de hogere buy-ins nog zo erg ? :evil:
    • Pakichu777
      Pakichu777
      Bronze
      Waarom zou je in godsnaam respect willen voor je raises :rolleyes:
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pakichu777
      Waarom zou je in godsnaam respect willen voor je raises :rolleyes:
      Omdat mijn voorkeur er naar uit gaat om de pot preflop op te maken .... :D

Volgens de statistieken moet je toch 2 van de 3 AA winnen (ten naaste bij).

De laatste dagen heb ik er 14 gespeeld en allemaal ingeleverd.... :facepalm: