KK 896 3way

• mrJera
      mrJera
      Bronze
      BB is een loosish reg speler en andere is een passive vis.
      Enige vraag is over de flop, als ik hier geraised wordt hoe speel je het dan.
      Ik denk dat ik bb moet callen en de vis die zo passive is folden dan maar.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.30(BB) Replayer
      SB ($26.34)
      BB ($56.02)
      UTG ($6.75)
      UTG+1 ($28.24)
      CO ($13.09)
      Hero ($34.25)

Dealt to Hero K:spade: K:club:

fold, UTG+1 calls $0.30, fold, Hero raises to $1.50, fold, BB calls $1.20, UTG+1 calls $1.20

FLOP ($4.65) 8:heart: 9:club: 6:heart:

BB checks, UTG+1 checks, Hero bets $3.75, BB calls $3.75, UTG+1 calls $3.75

TURN ($15.90) 8:heart: 9:club: 6:heart: Q:club:

BB checks, UTG+1 checks, Hero bets $12, BB calls $12, UTG+1 calls $12

RIVER ($51.90) 8:heart: 9:club: 6:heart: Q:club: 4:heart:

BB checks, UTG+1 bets $8.40, Hero folds, BB calls $8.40

UTG+1 shows 9:heart: K:heart:

UTG+1 wins $65.70
  • 5 antwoorden
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Tegen de loosish reg shove ik het erin op de flop omdat ie dat zeker nog met een aantal flush en straightdraws kan doen, mss zelfs TT/JJ en ben je way ahead. Tegen de passive vis hangt ervan af wat zijn sizing is. Indien erg groot ben ik geneigd om te folden indien hij eeeerg passive is, maar ik ga vaak zijn bet callen om de turn te evalueren aangezien we positie hebben.

As played vind ik het ook een fold omdat je niet weet wat de BB nog gaat uitsteken op de river en door de sizing van de vis en hoe hij de hand gespeeld heeft je bijna altijd beat bent, zelfs al krijg je zulke odds.
    • kalakaja
      kalakaja
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rvvrecke
      Tegen de loosish reg shove ik het erin op de flop omdat ie dat zeker nog met een aantal flush en straightdraws kan doen, mss zelfs TT/JJ en ben je way ahead.
      wtf?

als ik op die flop in een multiway pot gecheckraised word door een aggressieve reg dump ik me hand(we spelen 30nl), als de fish die raise echter cold called hebben we een leuke spot ^^. Punt is zodra de reg raised zie ik hem eigenlijk alleen made hands hebben aangezien hij bijna alle draws zal callen om de vis in de pot te houden (of hij is achterlijk kan ook ofc) ook dat hij loose is pleit er voor dat hij wss minder aggro is en net wat meer een station. Deze flop reraisen is slecht voor je bankroll want of je flipt of je bent crushed. Je hebt een goede read/indicatie nodig dat de checkraiser in staat is om te spewen.

als de fish raised is het wss 2 pair+

mooie pre flop sizing en baller turn barrel trouwens & goeie vraag
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Je hebt wel gelijk kalakaja aangezien die vis in de pot zit en je hem erin wilt houden. Het is wat kort door de bocht van me om in deze situatie tegen een loose reg ook gewoon te shoven tegen z'n draws.

HU moeten we tegen de loose reg wel shoven neem ik aan aangezien hij een pak draws heeft? Of callen we om bluffs te inducen op goede kaarten? (waar we dan uiteindelijk nooit weten dat we goed zitten)
    • kalakaja
      kalakaja
      Bronze
      mm ja HU tegen die regular is t de vraag van waarmee kan hij de flop checkraisen. In ieder geval zou ik als we met onze hand gaan hem altijd repoppen omdat wij op veel turns onze actie kunnen verliezen maar ons nog altijd door sets laten naaien.

Punt is dat als villain niet een beetje loco is, een c/r op dit board @ low stakes vrij fkn sterk is. 66 tot en met 99, als hij ons met suited connectors oop callt heeft hij een hoop combodraws en 2 pairs. Flush draws heeft hij niet uberveel (KQs, AJs, ATs, KJs, QJs, JTs, T9s) en zelfs deze zijn ook nog vaak combo draws dmv gutters, open enders en overcards. en tja JTo? hij zou het kunnen raisen maar dan moet hij daar pre flop eerst mee uit positie callen en het fijn vinden om met waardeloze implied odds te semibluffen.

Natuurlijk kan hij redelijk wat pure bluffs hebben (AhJc) maar dat zijn maar een paar spelers die dat deon en die herken je wel want die zijn ACHTERLIJK. Ze zien dan dit board, besluiten dat ze geen zin hebben om te folden en dat het board er eng uit ziet en het jou toch niet zo hard kan hebben gehit. Je raised echter vanaf de BTN en dit board raakt jou range zoveel harder dan zijn achterlijke kop. Dus ja als villain out line is kunnen we terug spelen op de flop en als hij ons er een keer uitblufft w/e hij zal ons ook vaak genoeg proberen te bluffen dan wanneer we niet folden

JA IK BEN EEN NIT :D
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      soort van mee eens met kalakakaja, als villain constant out of line gaat fold ik geen overpair (met alle risicos van dien) maar ik snapfold dit tegen passieve spelers. de manier waarop t board uitrunt (harten + Q ) maakt de fold op de river wel goed overigens.

@rvvecke denk niet dat een loosish reg er TT inschuift, omdat KK in principe een relatief marginale hand is tegen een valuerange en TT een striaght up bluff is tegen valuehands.

in t geval tegenstanders hier ooit handen als AhTc raisen op de flop vanwege scary board + t hebben van outs en nutdrawblockers instaship ik kings, gezien zn bullshit range dan relatief groot is :P