Maandelijkse Special Coaching Gold+ DonBartos

• DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi all,

Zoals jullie wellicht in het nieuwsbericht gelezen hebben, zal er vanaf deze maand iedere maand een speciale maandelijkse coaching komen op elke laatste zondag van de maand om 19:00 tot 21:00. In dit topic kunnen jullie ideeën aandragen waaruit ik ga kiezen voor de eerstvolgende coaching.

Eerst volgende coaching is op zondag 18 september.
  • 8 antwoorden
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Wat voor ideeën had je zelf ?

Leuke aspecten voor gold + lijkt mij:
      - Hoe te adjusten vs regs begin/endgame misbruik van regs maken?
      - ICM te negeren of juist spots waar het erg belangrijk is.

Depends obv hoeveel endgames je haalt maar wel leuk om wat breder uit te leggen^^
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Nja depends niet perse hoeveel endgames ik haal he ;) Speel bijna nooit meer zelf live tijdens coachings. Het kan op zich wel een live sessie worden.

Ik heb zelf nog geen concrete ideeën. Maar het moeten zeg maar concepten zijn die we 2 uur lang in de praktijk kunnen bespreken.

Op zich zijn je ideeën wel interessant :) De games waar ik over ga coachen:

- 45mans
      - 180mans
      - Turbo MTTs
      - 6max Double Or Nothing SNGs
      - 6max SNGs

En dan dus ofwel live sessies, ofwel reviews, ofwel concrete concepten.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Donbartos goes cashgames zou mooi zijn :coolface:

Euhm 25 september is het trouwens de community-meeting in Valkenburg.

Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      ovb in
      Dit betekent niet in?
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Ah lol, good point.

Dan zal de coaching verplaatst worden naar 18 september. Buiten of ik zelf wel of niet in Valkenburg ben, want er zullen sowieso veel van mijn "coaching-volgers" daarheen gaan denk ik, dus dat zou dan jammer zijn. Of ik er zelf bij ben weet ik nog niet, dit ligt met name aan het vervoer. Als ik met iemand mee kan rijden ga ik er wel heen.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Maybe idee dat yoshiwa iirc deed. Interessante handjes bespreken waar die concepten die ik benoemde naar voren kom in b.v. Universal Replayer. Andere concepten kan obv ook. Daarna nog een sessie revieuw doen bij iemand maybe, 2 uur handjes bespreken word namelijk nog wel langdradig. Behandel je b.v. ene maand aantal handjes van een concept andere maand weer iets anders^^.

Ik roep maar wat aangezien je om ideeën vroeg xD
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Yeah concepten zullen sowieso aan de hand van een aantal voorbeeld handen behandeld worden. Dus bijvoorbeeld twee concepten waar we 10 handjes per concept voor gebruiken om iets uit te leggen, etc. Bepaalde zaken kunnen ook in een reviewsessie uitgelegd worden (een aantal spots/concepten komen gewoon vaak voor in een SNG en dan zie je in 1 SNG gewoon meerdere voorbeelden hiervan, of voorbeelden waarom het neit moet, etc.)

Echte concepten die theoretisch uitgelegd moeten worden zullen in video's behandeld worden, maar er kunnen bijvoorbeeld apparte concepten of stukken uit video's (van mij, maar ook van andere producers) imo prima in de praktijk gezet worden in deze coaching.

Thanks iig :)
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Bump!
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Meh zie nu dat a.s. zondag ook de Sweet Sunday is. Denk beter verzetten dan :p