hallo

• oisterwijk1
      oisterwijk1
      Bronze
      Hio,
      Mijn naam is Jos ik heb een vrouw twee dochters,een engelse bulldog,teckel en een schildpad.
      Ik speel sinds ong. een 6tal maanden via pokerstrategy op full tilt mijn nickname daar is oisterwijk1.Waar ik vandaan kom kun je wel raden denk ik.
      voorheen heb ik verscheidene andere poker rooms geprobeerd maar zonder veel succes.
      Nu speel ik volgens de sss met hier en daar een aanpassing en dit gaat wel heel goed.Ook lees ik elke dag in het forum,en dan vooral de handbeoordelingen van sreteb dit helpt mij ook in mijn spel.
      Dus kan ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik deze site gevonden heb,hiervoor hulde aan de moderators.
  • 6 antwoorden
    • selgae
      selgae
      Bronze
      Hoi Oisterwijk welkom hier en hopelijk blijf je bij leren om je spel nog verder te ontwikkelen. Maar zo te zien gaat dat wel de goede kant op want je bent al goud :D . Maar doe ook eens mee aan de BOD op zondag is een gezellige happening.
    • Mystique4All
      Mystique4All
      Bronze
      Hoi, welkom hier en veel forum plezier.

Misschien leuk om een leden thread aan te maken. Ik ben wel nieuwschierig naar je aanpassingen hier en daar :)
    • Leo
      Leo
      Bronze
      Hey oisterwijk1,

Van harte welkom!

Wat zijn precies de aanpassingen die je gedaan hebt? Ben er erg benieuwd naar.

Heel veel succes in ieder geval.

Groeten,
      Leo
    • oisterwijk1
      oisterwijk1
      Bronze
      Ik speel in de late position jk,en 10a.Verder call ik met lage paren in late position dikwijls hit ik niets,maar als ik mijn set hit wordt die goed betaald.
      Dit spel is tot nu toe winstgevend.
      Verder verdedig ik ook sinds kort mijn blinds meer als voorheen.
    • oisterwijk1
      oisterwijk1
      Bronze
      Uitleg op mijn vorige post j,k en 10 a raise ik met de 4bb als er geen raise voor mij is geweest,en lage paren speel ik alleen zonder raise
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Even een belangrijk bericht. PokerStrategy.com heeft op dit moment een paar unieke aanbiedingen. Jij bent daar ook voor geselecteerd. De cm’s hebben geprobeerd je te benaderen, maar je hebt helaas nog niet gereageerd.

Omdat de aanbieding slechts kort geldig is, hier even een reminder in je blog. Check dus meteen even je tickets!

Ciao