6-Max Grind op Pokerstars.

• 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Hallo,

Ik zal mezelf even in het kort voorstellen. Ik heb lange tijd HU-SNG en HU-Cash gespeeld, maar kon de badbeats niet verdragen, had eindelijk een roll van bijna $1000, en begon toen na een bad beat op de 5/10 HU-Cash tafel, en weg was alles. Ik heb me besloten om me voorlopig te focussen op de 6-max SNG, en op de lange termijn zal dit afgewisseld gaan worden met MTT's.

Ik heb geen groot budget, dus elke keer mag ik van mezelf elke zaterdag $15.00 bijstorten. De 1e zaterdag zit erop, en ben nog steeds niet broke. Gister dus begonnen, en de roll is inmiddels gegroeid naar $30.00. Ik ga minimaal 100BI aanhouden om up te moven. Ik begin op de $1.50.

Ik ga hier vooral resultaten neerplaatsen, maar zal ook moeilijke spots voorbij laten komen.

Ik hoop ook een leuke tijd op het forum tegemoet te gaan.
  • 102 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Ik zal gelijk even een vraag hier plaatsen.

Ik wil wanneer ik $150.00 als startroll heb voor de $1.50 6-max, dus 100BI, af en toe wat MTT's gaan spelen. Dan kan ik dit op 2 manieren doen.

- Ik mag 1x in de week 10% van de roll nemen en daar dan MTT's van gaan spelen.

Andere optie.

- Ik mag gewoon spelen wat ik wil, als ik maar 100BI aanhoud.

Wat lijkt jullie verstandiger?
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Door de actie van vorige maand ben ik deze maand Platinum Star. Ik zal van de FPP die ik verdien, de Hyper-Turbo 70FPP spelen naar de $10.000 Guaranteed $3.30R, en dan de $T uitcashen, en gewoon bij mijn bankroll optellen.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Ik ga nu weer even grinden, zal vanmiddag al een update plaatsen in plaats van vanavond.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Sessie update

Startroll - $30.00
      Aantal games - 6
      Totaal aantal games - 6
      Inkoopkosten - $9.00
      Totale inkoopkosten - $9.00
      Opbrengsten - $7.92
      Totale opbrengsten - $7.92
      Winst - -$1.08
      Totale winst - -$1.08
      Eindroll - $28.92

Het was een slechte sessie qua runnen, maar mijn spel was prima.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey 6MaxGrinder,

Welkom op de site. :) Leuk dat je meteen een blog bent begonnen!

Ik mag gewoon spelen wat ik wil, als ik maar 100BI aanhoud.

Vanuit PokerStrategy.com adviseren we altijd 100 buyins voor MTT's. Juist om ervoor te zorgen dat je niet broke gaat. :)

Hoop dat je volgende sessie wat beter gaat!
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hey 6MaxGrinder,

Welkom op de site. :) Leuk dat je meteen een blog bent begonnen!

Ik mag gewoon spelen wat ik wil, als ik maar 100BI aanhoud.

Vanuit PokerStrategy.com adviseren we altijd 100 buyins voor MTT's. Juist om ervoor te zorgen dat je niet broke gaat. :)

Hoop dat je volgende sessie wat beter gaat!
      Bedankt voor het warme welkom!

Een blog heb ik vooral voor mezelf gedaan, omdat ik me dan wel gewoon aan de afspraken houd die ik voormezelf heb gesteld.

Dat snap ik die 100BI, maar als ik die MTT's verliesgevend speel door de variance die erin zit, dan lijkt het mij beter om gewoon 10% van de bankroll aan te houden 1x in de week, want anders kan ik er teveel doorheen jagen.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Succes jongen en hou die tilt onder controle.

Het is zonde als je zuur verdiende centen opdonkt door een paar stomme suckouts of coolers.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
      Succes jongen en hou die tilt onder controle.

Het is zonde als je zuur verdiende centen opdonkt door een paar stomme suckouts of coolers.
      Dat is ook vooral het geen waar ik van baal, maar daarom, studie begonnen vandaag, en dat in combinatie met wat poker er naast, zorgt voor lekker veel discipline en zin.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Succes man :)
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Succes! =D
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Ik ben zo ook 3 x broke gegaan hoor, alleen door rationeel te blijven denken, het lezen van diverse psychologie artikelen en het boek The Poker Mindset heb ik dat momenteel erg goed onder controle.

En als het bloed naar je hoofd schiet, zet dan je sessie stop en ga wat anders doen.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Ik ben zo ook 3 x broke gegaan hoor, alleen door rationeel te blijven denken, het lezen van diverse psychologie artikelen en het boek The Poker Mindset heb ik dat momenteel erg goed onder controle.

En als het bloed naar je hoofd schiet, zet dan je sessie stop en ga wat anders doen.
      Wat speel jij momenteel nu dan?

@rest, bedankt voor het succes wensen.
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Zie mijn blog >>> http://nl.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=32376.

Momenteel vanwege beperkt aanbod op 888, de enige site waar ik nog getrackt kan spelen, een combinatie van NL 10, 20 en 30 Fullring.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Zie mijn blog >>> http://nl.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=32376.

Momenteel vanwege beperkt aanbod op 888, de enige site waar ik nog getrackt kan spelen, een combinatie van NL 10, 20 en 30 Fullring.
      Veel succes verder! :D
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Je kunt trouwens als je 6-max SNGs speelt ook prima terecht op William Hill. Vind persoonlijk het niveau hier wat lager en zeker op de lagere stakes is het aanbod gewoon prima.

Op die manier kun je ook veel content voor Bronze, Silver en vervolgens voor Gold members zien. Ik weet natuurlijk niet of je daar interesse in hebt, maar het is in ieder geval een goede optie :)
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Iirc waren er ook softe 6max op pokerheaven.

In ieder geval GL ;)
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Je kunt trouwens als je 6-max SNGs speelt ook prima terecht op William Hill. Vind persoonlijk het niveau hier wat lager en zeker op de lagere stakes is het aanbod gewoon prima.

Op die manier kun je ook veel content voor Bronze, Silver en vervolgens voor Gold members zien. Ik weet natuurlijk niet of je daar interesse in hebt, maar het is in ieder geval een goede optie :)
      Bedankt voor het advies.

Ik vind het niveau op Pokerstars al heel erg laag, en met het vooruitzicht op de MTT's blijf ik daar voorlopig spelen. Het is zeker niet mogelijk om nu nog een hogere status te krijgen via Pokerstars tenzij het te kopen?

Bedankt voor de tips! :D
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      @ Chaser, op Poker Heaven heb je wel 5max SNGs maar hier is gewoon stukken minder volume te maken dan op iPoker.

En je kunt inderdaad niet meer retracken op PokerStars. :(
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      @ Chaser, op Poker Heaven heb je wel 5max SNGs maar hier is gewoon stukken minder volume te maken dan op iPoker.

En je kunt inderdaad niet meer retracken op PokerStars. :(
      Dat is jammer.

Ik ga nu weer even een sessie spelen.