lijkt me wel zo netjes!

• Eljay333
      Eljay333
      Bronze
      Eljay333 is me nick.

Op ps lyricaljazz
      op FT eljay333
      op PP el_jay333

ben al 5 jaar af en aan aan het pokeren. Nooit de tijd of moeite genomen om me echt in het spel te verdiepen.

Ze zeggen wel eens beginnersgeluk. Ben ooit voor de lol begonnen, al snel won ik freerolls etc etc.

Mijn eerste keer dat ik centen in een room stortte (10 euro) had ik diezelfde avond (5 uren later) 1200 dollar erop staan op de cashtables.
      Om het in de week daarna op de higstakes te verliezen.

in 2009 ooit een keer de (2.20)12k gtd op stars gewonnen en diezelfde maand 5e ofzo in zelfde toernooi.
      Verder in een six max 5.50 7500gtd een ft gesplit voor een 2e plek (stars)

maar dat is allemaal verleden.

Ik meld me bij deze maar bij de wijzere mannen(vrouwen) om te doen wat 5 jaar geleden al had moeten gebeuren.

"leren ontwikkelen om te verbeteren"

Verbeteringen wil ik aanbrengen.
      - bankrollmanagement (geduld en emotie temperen)
      - reads beter interpretteren, kheb HEM pr op een blauwe maandag aangeschaft na een dikke pot gekraakt te hebben. Maar het was gewoon stoer om te hebben ipv er daadwerkelijk nuttig gebruik van te maken.
      - mijn spelstrategieen om 3 spellen aanscherpen. (sng 45-180 man, de mtt 6 max, de cash games 6 handed)

Bij deze introduceer ik mezelf, en hopelijk kan ik wat van jullie forumleden leren.

Wil je me vragen stellen of heb je interesse om kennis met mij te delen of dingen te bespreken connect me gerust.

Groet!
  • 3 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom&Succes verder! :D
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      Succes! en van 10 naar 1200 in 5 uur hallelujah wou dat ik beginners geluk had :P al was het maar alleen maar vandaag :P
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hoi Eljay333

Respect dat je meteen zo'n open verhaal vertelt over zowel je hoogte en dieptepunten in je pokercarrière.

Ik denk dat je nu al een van de moeilijkste stappen genomen hebt, namelijk je sterke en ook zwakke punten erkennen, waarvan je er al een paar kunt duiden die er vorige keer voor zorgde dat je toch nog bijna broke ging na je bliksem start.

Misschien is het een goed idee om voor jezelf een blog te starten waar je je eigen doelen stelt en bijhoudt hoe je aan je spel werkt. Andere leden kunnen je dan hier en daar van tips voorzien.

De blogsectie vind je hier

Veel plezier hier in de community en hopelijk kun je snel je bankroll weer de goede kant op sturen.
      Rene