Rakeback Pokerstars

• Briathos
      Briathos
      Bronze
      Hey peepz,

even een vraagje ik heb mijn account op pokerstars al aangemaakt voordat ik bij Pokerstrategy zat. Is er een mogelijkheid om toch rakeback te krijgen op een andere manier? ( en dan bedoel ik niet via pokerstrategy)

Briathos
  • 11 antwoorden
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Op Pokerstars is er geen mogelijkheid tot directe rakeback. Wel werken ze met een FPP systeem je raked deze punten bij elkaar die je daarna om kan zetten in verschillende items in de shop of cash.

Wat veel mensen doen is zich inschrijven voor FPP sattelites en zodra ze dan een ticket winnen voor een toernooi zich meteen uitschrijven waardoor je T$ krijgt. Deze zijn dan weer op te gebruiken in SnG's of MTT's.

Er is dus geen directe rakeback maar wel indirect.
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wauss
      Op Pokerstars is er geen mogelijkheid tot directe rakeback. Wel werken ze met een FPP systeem je raked deze punten bij elkaar die je daarna om kan zetten in verschillende items in de shop of cash.

Wat veel mensen doen is zich inschrijven voor FPP sattelites en zodra ze dan een ticket winnen voor een toernooi zich meteen uitschrijven waardoor je T$ krijgt. Deze zijn dan weer op te gebruiken in SnG's of MTT's.

Er is dus geen directe rakeback maar wel indirect.
      Okey thanks! Dit is inderdaad ook een mogelijkheid waar ik wel gebruik van ga maken. Echter heb ik toch de voorkeur aan een tracked account met pokerstrategy. Dus maar hopen dat FTP weer online komt :D
    • wauss
      wauss
      Bronze
      Ja een tracked account is natuurlijk altijd fijn. Nu kan je geen content zien van silver of hoger.

Er zijn natuurlijk ook altijd nog andere rooms die zeer mooie aanbiedingen geven. Misschien is het een optie om daar voorlopig te spelen?
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Wat is je main game Briathos? Dan kunnen we je helpen met het uitzoeken van een andere room waar je dan wel tracked kan spelen.
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Knien12
      Wat is je main game Briathos? Dan kunnen we je helpen met het uitzoeken van een andere room waar je dan wel tracked kan spelen.
      Mijn blog komt er binnenkort aan maar ben eigenlijk van plan om van scratch te beginnen weer. Speelde zeer veel rush eigenlijk en MTT.

Wil me nu gaan richten op Micro SnG 6 Max en MTT.
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door wauss
      Ja een tracked account is natuurlijk altijd fijn. Nu kan je geen content zien van silver of hoger.

Er zijn natuurlijk ook altijd nog andere rooms die zeer mooie aanbiedingen geven. Misschien is het een optie om daar voorlopig te spelen?
      Inderdaad.. Kom van gold af en heb er toen amper gebruik van gemaakt.. Dus wil mezelf snel weer terug grinden en er dit keer wel wat van leren..
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Hey Briathos,

Als je tracked wil spelen dan raad ik je PartyPoker aan. Er is genoeg traffic van de games die je wilt spelen.

Verder zijn er nu wat extra's:
      Twee exclusieve dagelijske $100 freerolls om 20:00 & 00:00 uur
      Exclusieve $2.280 depositor freerolls - donderdagen om 20:00 uur
      Krijg 1 StrategyPoint per $1 storting.

Verder biedt Partypoker regelmatig bonussen aan.
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Hey Briathos,

Als je tracked wil spelen dan raad ik je PartyPoker aan. Er is genoeg traffic van de games die je wilt spelen.

Verder zijn er nu wat extra's:
      Twee exclusieve dagelijske $100 freerolls om 20:00 & 00:00 uur
      Exclusieve $2.280 depositor freerolls - donderdagen om 20:00 uur
      Krijg 1 StrategyPoint per $1 storting.

Verder biedt Partypoker regelmatig bonussen aan.
      Hmm.. Onder mijn account staat bij PartyPoker:
      Deze pokerroom heeft nog nooit StrategyPoints doorgegeven voor deze account. Als je account wel aangemaakt is via PokerStrategy.com en je met echt geld gespeeld hebt bij deze pokerroom, neem dan alsjeblieft contact op met onze

Ik heb hier echter wel al vaker gespeeld. Kan iemand hier naar kijken?
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Bump
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Daarover kan je het best even een ticket aanmaken.

Kan gewoon in het Nederlands.
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Daarover kan je het best even een ticket aanmaken.

Kan gewoon in het Nederlands.
      Did thanks!