[AFGEWEZEN] (Backdeal ) 150 x 3.5$ 18-mans

• xbikx
      xbikx
      Bronze
      Hallo iedereen,

een aantal van jullie hebben waarschijnlijk al een kijkje in mijn blog genomen en gezien dat ik recent een flinke bankrolboost heb ondervonden :)

Zoals in mijn blog valt te lezen ben ik op de 1.5$ 18-mans begonnen en inmiddels heb ik het idee dat ik wel een "shotje" op de 3.5$'s wil wagen voordat ik definitief upmove.

Dit wil ik het liefst deels gebacked doen omdat ik nogal op safe speel en het me leuk lijkt om zo veel mogelijk profit voor mijn backers te halen :)

Wat ga je spelen?
      150 x 3.5$ 18-mans

Wat zijn de totale kosten?
      150x 3.5$ = 525.
      35% van 525 = 183,75$
      5% = 26,25$

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)
      35%, in delen van 5%, het is mogelijk om meerdere delen te kopen.
      (50% leg ik zelf in, 15% verkocht aan een vriend).

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?
      Zoals in me blog vermeldt ben ik deze week nog vrij en zal ik dus zeker voor zaterdagavond klaar zijn. Ik begin het liefst morgenochtend al maar ligt eraan of al me %-en dan al verkocht zijn.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)
      Ik betaal uit via pokerstars, voor zaterdagavond ( 10-9-2011 ) en 5%=5% van de winst.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Pokerstars: xbikx

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):

Ik heb pas de 2.2$ 6-max 5k guaranteed geshipt en heb daar een mooie 703$ mee binnen weten te halen. Ik ben zeker wel rolled voor de 3.5$ 18-mans maar vind dit een mooie mogelijkheid om kennis te maken met backdeals en hopelijk wat populariteit voor mijn blog te winnen door de backdeal goed af te sluiten ;p.

Backers:
      Mijzelf (50%) 262,50$
      Vriend ( 15%) 78,75$

Ontvangen:
      Vriend: 78,75$
  • 2 antwoorden
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Hoewel de backdeal er super uitziet, moet ik hem helaas afwijzen voor op het forum. We hebben de regels opgesteld dat een minimum van 100 posts en een lidmaatschapstijd van een half jaar nodigs zijn, alvorens je via het forum backdeals kunt aanvragen.

Uiteraard ben je wel vrij in persoonlijke kringen deze deal verder te bespreken en kun je de thread wel altijd blijven terugkijken via het forumdeel 'Afgeronde/afgewezen backings'.
    • xbikx
      xbikx
      Bronze
      Oh dat is inderdaad wel spijtig :( Maar ik mag in principe wel gewoon in mijn blog de vraag open laten staan of iemand misschien geintresseerd is en dit via skype met dit persoon regelen?