TT 6677T board

• mrJera
      mrJera
      Bronze
      ik had een discussie met een mede pokerstrateeg over deze hand:

20/12 3bet van 4% redelijk aggro --> agg freq 44% over 215 hands.
      Ik geef hem een range van 22-99, 89s AT-AJs (callt hij Axs?)
      iets in die richting preflop.

Op de flop denk ik iets 66-77 (A6-7s?) 88-99, 89s en heel misschien random overs als in AJ,ATs al lijkt t me sterk.
      Turn vroeg ik me af of ik moest betten. Een bet is gewoon een bluf dus ik bet/fold hier om eerder genoemde meeste combos eruit te folden (al als A6 en A7 callen pre zal t heel close zijn).
      River is optimaal, 66-77 beaten me en voor mij is dit echt een way ahead en way behind situatie. Als A6 en A7 in zijn range zitten lijkt mij het best om hier te c/pushen als hij hier iig zijn 6 uitbet. Een 6 callt me wss wel, maar als ik de river behind check heb ik ook nooit een 7. Eventuele rivers kan hij shoven met bluffs als ik zwakte laat zien op de river hoop ik eigenlijk :=D.

Als ik zo nadenk ben ik t toch met die ander eens dat t een bet/call is, aangezien hij een 6 wel gaat callen en een 7 shoven en ik niet weet of hij veel in bluffs veranderd en hij zou helemaal niet veel bluffs na de turn mogen hebben.

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.30(BB) Replayer
      BB ($29.70)
      ($28.65)
      Hero ($57.33)
      UTG+1 ($8.09)
      UTG+2 ($30.45)
      CO ($58.70)

BB posts (SB) $0.15

Dealt to Hero T:heart: T:club:

Hero raises to $1, UTG+1 calls $1, UTG+2 calls $1, fold, fold, calls $0.70

FLOP ($4.15) 6:spade: 7:diamond: 6:club:

checks, Hero bets $2, UTG+1 folds, UTG+2 calls $2, folds

TURN ($8.15) 6:spade: 7:diamond: 6:club: 7:heart:

Hero bets $3.80, UTG+2 calls $3.80

RIVER ($15.75) 6:spade: 7:diamond: 6:club: 7:heart: T:diamond:

Hero checks, UTG+2 bets $23.65 (AI), Hero calls $23.65
  • 3 antwoorden
    • kalakaja
      kalakaja
      Bronze
      ja river check vind ik niet zo superb. en op de turn haal je helaas alleen value uit 88 en 99 exact ja en wie weet of hij daarmee blijft doorcallen dus is het wellicht wel een c/f
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kalakaja
      ja river check vind ik niet zo superb. en op de turn haal je helaas alleen value uit 88 en 99 exact ja en wie weet of hij daarmee blijft doorcallen dus is het wellicht wel een c/f
      ik denk dat ik ook checkshove, waar ik wel bij moet tekenen dat ik dat alleen doe in t geval hij in staat is om 6x te valuebetten (wat ie zou moeten doen) en 89 zou valuebetten when checked toe gezien jij immers geen 7 of 6 in je range behoort te hebben.

ook als ie ace high downcallt zal ie rivers nog wel willen stabben om de pot te winnen ipv splitten.

that being said, ik wil wel weten wat gerv hierover te zeggen heeft ;)

denk dat de standaard betten is, maar checkshove is naar mijn mening ook goed gezien je letterlijk 2 combos rept (TT en 66)
    • kalakaja
      kalakaja
      Bronze
      turncall met 89 lijkt me dunnetjes van villains kant. en een A checkt hij eerder down dan dat hij bet(in mijn ervaring). maar 6x zou hij inderdaad moeten betten dus c/shove is opzich wel nais eigelijk