Ontvang geen strategy points meer

• JFMcCain
      JFMcCain
      Bronze
      Hey,

Sinds 29/30 augustus ontvang ik geen strategy points meer. Ik speel iedere dag op Pokerstars.. Heb hierdoor ook op 7 punten na mijn gouden status op pokerstrategy.com mis gelopen... Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt voor de moeite!!
  • 12 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik neem aan dat je hiervoor wel gewoon punten kreeg op Stars (weet het stiekem wel bijna zeker ;) ). Soms komt het iig voor dat er af en toe wat achterstanden in de punten zitten.

PokerStrategy krijgt gegevens van de rooms en soms loopt dit wat achter. Geen idee of dit nu ook zo is maar als jij nog punten tegoed hebt zullen deze ongetwijfeld nog volgen en zul je dus ook je status houden.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      staat er gewoon 0 of staat er nog niks ingevuld?
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Hey JFMcCain,

Helaas heb je via Pokerstars nog nooit StrategyPoints verdient. De meest waarschijnlijke reden is dat je account daar niet aan ons getrackt is, maar mogelijk ligt het probleem ergens anders.

- Information sharing staat niet aan.
      Zie stap 3 van de Pokerstars download handleiding. Zorg dat Information sharing dus geactiveerd is.

- Je accountnaam staat niet correct ingevoerd in ons systeem.
      Stuur jouw accountnaam voor de zekerheid nog eens in een ticket naar onze support. Let er op dat je gebruikersnaam hoofdlettergevoelig is.

Wanneer deze twee dingen echter niet werken, is het helaas zo dat jouw Pokerstars account niet aan PokerStrategy gelinkt is. Je kunt in dit geval besluiten om op bijvoorbeeld Party Poker te spelen, wanneer je toch graag StrategyPoints blijft verdienen.

Ik hoop dat het helpt. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust hier of in een ticket.

Melvin
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Ik zie dat je nu wel gold bent, probleem opgelost? :) En kan je misschien dan ook nog even delen wat het probleem voor jou was.
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Gold komt niet vanuit Pokerstars, zoals ik aangaf heeft JFMcCain nog nooit via Pokerstars punten verdient.
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Ik ontvang sinds 1 september geen points meer via titan?
      Weet wel 100% dat ik getracked ben. Zouden jullie dit ff na willen kijken? Of lopen ze een hele week achter?
    • Arjon
      Arjon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
      Ik ontvang sinds 1 september geen points meer via titan?
      Weet wel 100% dat ik getracked ben. Zouden jullie dit ff na willen kijken? Of lopen ze een hele week achter?
      Dit komt door een vertraging bij Titan Poker. Zij lopen helaas enkele dagen achter en we hebben sinds 31-08 geen updates meer ontvangen. Uiteraard zitten we hier achteraan en hopen we de updates spoedig binnen te krijgen. Je zult dan ineens alle SP's die je nog tegoed hebt ontvangen.
    • JFMcCain
      JFMcCain
      Bronze
      Hey Melvin en de rest uiteraard!

Allereerst bedankt voor de reacties en de tips! Bij mijn instellingen staat dat mijn account succesvol getracked is en dat ik strategy points ontvang. Het klopt idd dat ik nog nooit strategy points heb ontvangen via Pokerstars. Ik dacht zelf van wel, maar achteraf gezien is dit niet het geval.

Mijn playername is op pokerstars anders dan op pokerstrategy. Is dat soms het probleem?

Ik blijf het raar vinden. Zou het jammer vinden als ik geen strategy points meer kan ontvangen.. Ik ben juist van PartyPoker naar Pokerstars overgestapt omdat PartyPoker mij niet zo beviel..

Ik mis full tilt poker btw!! :f_cry:
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Maak even een ticket en geef de correcte gebruikersnaam op, dan word het zo snel mogelijk veranderd.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oorspronkelijk gepost door JFMcCain
      Ik mis full tilt poker btw!! :f_cry:
      Je had er een aardig bedragje staan toch, of was je net op tijd met uitcashen?
    • JFMcCain
      JFMcCain
      Bronze
      Ik had daar idd bijna 5k bij elkaar gespeeld. Ik was te laat met uitcashen. Ik kwam 1 juli terug van 3 weken werken in de festivalscene in the middle of nowhere. Niets vermoedend wou ik weer gaan pokeren op Fult tilt. Maar hij maakte geen verbinding met de site.. Ik schelden tieren natuurlijk.. Dag later las ik op het forum dat de hele site uit de lucht was sinds 29 juni :f_cry:

Weg geld.. weg toernooitickets.. weg rush poker...

Gelukkig ben ik sinds 1 september begonnen aan een comeback op Pokerstars.. Gaat lekker en hoop snel weer terug te zijn op mijn oude BRM niveau.. Concentreer me nu vooral op Heads up en 9-man SnG's..

I'll be back! :pokerface:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Damn doe je goed, hoe doe je dat zo snel?

Nu maar hopen voor jou (en ook beetje voor mijzelf :] ) dat allereerst je BR op FTP weer vrij komt en dat je op Stars ook nog tracked kan raken. Ik zie wel op mijn TAF account dat je nog punten scoort waar haal je die dan?