Goede MTT(s) voor 100 dollar?

• cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Hey mensen.

Heb mn 100 dollar staking vrijgespeeld (770) door 50 rake te generaten. Aangezien ik hier geen rakeback krijg is het voor mij niet de moeite hier NL50 HU mee te gaan spelen.

Zat er aan te denken ff een paar MTT's te doen. Heb er niet echt veel ervaring mee maargoed, heb de charts uitgeprint :-P

Wat zou ik doen? 4x25 dollar tournooitjes of 1tje van 100? En iemand nog suggesties voor bepaalde tournooitjes? :)
  • 9 antwoorden
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      4x 25 dollar ofc en ik heb geen suggesties.
    • Napooo
      Napooo
      Bronze
      Mja, veel toernooien zijn er op die hogere stakes niet op 770, dus zou gewoon zaterdag of zondag eens checken.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Dus je hebt de moeite genomen om het vrij te spelen en dan wil je het wegdonken?

Waarom laat je het niet uitbetalen dan, zodat je er je eigen game mee kan spelen op een site naar je eigen keuze?
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Knien12
      Dus je hebt de moeite genomen om het vrij te spelen en dan wil je het wegdonken?

Waarom laat je het niet uitbetalen dan, zodat je er je eigen game mee kan spelen op een site naar je eigen keuze?
      Haha zat al op zoiets te wachte :P

Uitcashe kan nie dan 'poof' 't. Was in 1e instantie ook mn bedoeling aangezien ik dan sick rakeback had.

Dusja dan blijft de keuze om HU daar te spelen, maar dan ben ik wel ongunstiger uit dan op mn andere rooms en krijg ik geen rakeback.

Dacht laat ik t spannend houden en proberen een vieze ship te maken :facepalm:
      Betere ideen? :P
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Ah, je bedoeld dat je door die $50 rake niet meer de BRM-rules krijgt opgelegd.

Ik was even op het verkeerde been gezet, door het "vrijgespeeld" zijn.

Ja, als je geen carriere wilt beginnen op poker770 en je kan het niet uitcashen dan kost het spelen van 1 duurder toernooi je een stuk minder tijd. En je hebt toch kans op een leuk geldbedrag die je dan wel kan uitcashen.

Het geld daar laten wegrotten is ook geen optie imo.
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      ik zou dan toch 4x 25 kiezen, om de variance wat te verminderen.
      Maar ik ken het aanbod niet echt, misschien is er wel een heel leuk $100 toernooi met een goede structuur, soft veld en slechts een paar honderd man, dan zou ik daar nog wel (vol) voor gaan.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ik ga eens kijken wss aankomende zaterdag!
      Wil t liefst wel in 1x t doen want heb vaak geen tijd erg lange MTT's te doen. Dus mischien wordt het 1 gekke shot met een 100$ tournooitje :P

Als ik dan ga spelen wordt het 1 tafel spelen met maximale concentratie :)
    • Mstlc
      Mstlc
      Bronze
      Pff gewoon $100 tornooi shotten, fuck variance beperking met zo'n side bankrolls :p

Wat je eventueel wel kan doen is 50% van je actie verkopen op het backing forum. Dan heb je 100% rakeback op die $50 rake die je gegenereerd hebt + je hebt nog een freeroll van 50% in een groot tornooi.

Het beste wat je kan doen is proberen zondagavond een tornooi te zoeken... dat zijn zowat de meest softe fields die je gaat vinden hoewel zaterdag natuurlijk ook wel kan.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Zaterdag draaid er n mooie 100+9 freezeout met 35K guaranteed. Denk dat dat m gaat worden :)

Backing... Meh... Voor die ene NL50 stack loop ik t risico wel, is wel spannend :)

Mischien dat iemand zin heeft ffkes mee te kijke :) Heb wel pas weinig MTT's gespeeld en KK muck ik voortaan denk ik als ik +-20BB heb in de late fase :) (heeft me in 4/7 MTT's die ik ooit gespeeld heb eruit gekickt terwijl ik anders chiplead/vaak close to chiplead stond :P )

Maar ach we doen ons best :coolface: Reken op niks en ship ik iets dan is dat mooi!