NL50, JTs

• darko163
      darko163
      Bronze
      Villain is een 23/20 speler met 67 fold to 3bet. Achter me zat een 44/23 fish in de SB die redelijk graag afstackt.

Vraag 1: is de call pf hier goed? (met de redenering dat JTs in positie goed speelt tegen een UTG raiser en een fish in de blinds. + de UTG raiser had 100 cbet flop, 0 cbet turn...dus hij is ws ook goed te floaten...alhoewel hij natuurlijk ook bv turn kan check/raisen...).

Vraag 2: De flop is natuurlijk super maar Villain bet hier redelijk groot tegen twee spelers (waaronder een fish). Daardoor denk ik dat hij niet meer gaat folden tegen een raise...dus ik krijg het er niet in met genoeg equity (ik flip ongeveer tegen zijn range denk ik).
      Wat is hier de beste play?

Vraag 3: wat op de turn? Aan de ene kant bedacht ik ...ik kan hier wel betten, maar ik heb SD value en ik word niet gecalled door een slechtere hand. Kan ik dan beter toch maar betten om te protecten tegen overcards?

Vraag 4: Wat doe ik op de river? Ik zie hem hier niet betten met een hand die ik beat....dus ik besloot te folden.

Dus eigenlijk zijn er vier fases waarin ik de hand anders kon spelen...en ik wil ze even alle vier onder de loep nemen.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      MP1:
      $52.50
      MP2 (Hero):
      $50.75
      MP3:
      $69.75
      CO:
      $57.60
      BU:
      $34.70
      SB:
      $33.55
      BB:
      $22.75
      UTG2:
      $63.15

Preflop: Hero is MP2 with J, T.
      UTG2 raises to $1.50, MP1 folds, Hero calls $1.50, 3 folds, SB calls $1.25, BB folds.

Flop: ($5) 6, T, 9 (3 players)
      SB checks, UTG2 bets $4.00, Hero calls $4.00, SB folds.

Turn: ($13) Q (2 players)
      UTG2 checks, Hero checks.

River: ($13) 2 (2 players)
      UTG2 bets $5.00, Hero folds, UTG2 gets uncalled bet back.

Final Pot: $13.
  • 2 antwoorden
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Ik vind jouw spel+redenering tot aan de river heel goed maar over de river heb je nog niet goed nagedacht imo.
      Wat is villain zijn range? Waarmee gaat hij flop cbetten, turn checken en river betten?

Antwoord is dat hij echt niet veel represent hier met zijn line, want met zowat elke made hand (buiten JJ) zal hij de turn gewoon verder barrelen. En op de river zal hij enkel nog valuebetten met JJ/22 en miss AT of zoiets.
      Daarbij komt nog het feit dat jij heel wat zwakte hebt getoond door de turn behind te checken (waardoor het lijkt alsof je op een draw zit) en aangezien elke draw gemist heeft kan villain hier gewoon een heel goedkope bluff aan het maken zijn, daarom moet je voor deze odds zeker wel callen op de river
    • darko163
      darko163
      Bronze
      hij represent idd echt niet veel...achteraf gezien kan hij hier natuurlijk makkelijk proberen om me van een zwakke made hand af te zetten...

thx!