NL50, ATs squeezeplay + toppair

• darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Villain 1 is 12/12 speler met een 80% fold to 3bet.
      Villain 2 (de caller) is een 12/10 speler.

Redenering: Villain 1 is redelijk tight, maar van die tighte range foldt hij alsnog 80%....dus ik denk dat de squeeze hier wel kan. (toch?)

De flop is natuurlijk lastig...c/f is een beetje zwak denk ik en ik wou hem ook geen gratis kaart geven op dit board. Hij besloot te shoven maar...ik dacht dat hij dit ook wel kon doen met een :heart: in zijn hand. Dus ik besloot te callen...

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0/$0.5 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      BU:
      $51.75
      BB (Hero):
      $50.00
      UTG1:
      $69.75
      UTG2:
      $57.60
      MP1:
      $29.70
      MP2:
      $27.30
      MP3:
      $29.10
      CO:
      $69.30

Preflop: Hero is BB with A, T.
      4 folds, MP3 raises to $1.50, CO folds, BU calls $1.50, Hero raises to $6.00, MP3 calls $4.50, BU folds.

Flop: ($13.5) J, A, 3 (2 players)
      Hero bets $8.00, MP3 raises to $23.10(All-In), Hero calls $15.10.

Turn: ($59.7) 8 (2 players)

River: ($59.7) 8 (2 players)
  • 2 antwoorden
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Squeeze play is hier zeer goed mogelijk tegen deze spelers.
      Na de call van MP3 verwacht ik hier altijd wel tegen een monster te zitten, hij is ubertight en heeft maar een halve stack waardoor hij zeker niet de odds heeft om met speculatieve handen te callen.

Flop is dan zowat de meest lelijke die voor jou kan verschijnen imo omdat je hier nooit veel geld zult winnen maar wel veel geld kunt verliezen.
      Weet niet goed wat hier de beste play is tegen zo een kleine stack, persoonlijk opteer ik ervoor om een kleine cbet te plaatsen en te folden op een raise maar zal deze nog even laten openstaan voor de andere judges zodat zij ook hun mening kunnen geven
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Preflop squeeze je als bluf, als deze gecalled wordt door een 12/12 villian die 80% fold op 3bets ben je dus crushed met een hand als AT.

Zijn calling range preflop zullen waarschijnlijk alleen maar monsters zijn en maybe TT/JJ en AQ nog maar gezien zijn fold to 3bet lijkt me deze range al te wijd.

Daarom denk ik dat je deze flop het beste gewoon kunt check/folden, KK en QQ gaat hij toch behindchecken. Als hij behindchecked zou ik op de turn een keer betten voor value uit deze handen.