vanmorgen

• elderick
      elderick
      Bronze
      oke, ik was vrij vanmorgen dus even meegedaan aan wat spelletjes, als eerste de Freerollqualifier van 10.00 (gewonnen) mooi meegenomen, ondertussen ook meegedaan aan de lunch time poker, helaas moest ik weg, 2x all in en nog steeds punten dus uitgezet en op naar het werk, thuis gekomen zie ik dat ik 46e ben geworden en 0,20 ct krijg (aanbetaling voor een nieuwe boot?) maar goed op de rekening staat echter 0,14 ct hoe kan dit, zijn er nog meer mensen met deze ervaringen, of heb ik iets over het hoofd gezien?
  • 7 antwoorden
    • elderick
      elderick
      Bronze
      ja je account staat op euro's en je kreeg 20 dollarcent = 14 ct
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Je reageert op je eigen vraag? Multi accounting spotted!
    • elderick
      elderick
      Bronze
      tja, ik stel een vraag en kwam er meteen achter terwijl ik hem stelde :f_biggrin:
    • elderick
      elderick
      Bronze
      nog een vraag, wanneer is die Daily 770 $200,00 freeroll waar ik me nu voor gekwalificeerd heb?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey elderick.

Heb je het toernooi inmiddels al gevonden?
      Ik heb net even in de lobby gekeken en bij de tab "freerolls" in het toernooischema, staat om 20:00 uur een "daily freeroll" gepland. Ik weet echter niet of de freeroll iedere dag om 20:00 uur zal plaatsvinden.

Je kunt overigens om 21:30 uur ook iedere dag meespelen in onze eigen dagelijkse freeroll bij Poker770. Hier zal het veld nog een stukje kleiner zijn, omdat deze speciaal voor PokerStrategen is.
      Een overzicht van onze freerolls vind je hier:
    • elderick
      elderick
      Bronze
      Dank je, ja ik heb het gevonden, ik had zoals gebruikelijk weer eens mijn instellingen niet goed staan, gisteren avond meegedaan aan de strategy was leuk 2 azen allin en tegen een straight opgelopen, werd wel eens tijd, gebeurt vaak genoeg andersom :f_biggrin: ook nog mee gedaan aan de livestream paris. helaas 2e ronde eruit flush tegen straight flush (die deed pijn). op 770 15e geworden late night poker 2 dagen terug stond 1e, maar moest echt naar bed 3.45 wekker op 7.00. dus ben lekker aan het sparen. :f_cool:
    • elderick
      elderick
      Bronze
      net 4e geworden, snap nog niet waarom het toernooi doorgaat aangezien de 1e 5 dezelfde prijs krijgt, snel de boel weggegeven, anders zat ik er met een uur nog.