Nl10 - Kk Oop

• hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($6.73)
      BB ($10.14)
      UTG ($2.83)
      Hero ($12.92)
      UTG+2 ($7.37)
      MP1 ($10.10)
      MP2 ($2.45)
      CO ($16.18)
      BTN ($10)

Dealt to Hero K:spade: K:club:

fold, Hero raises to $0.40, fold, fold, fold, CO calls $0.40, fold, fold, fold

FLOP ($0.95) 9:club: Q:club: 7:diamond:

Hero bets $0.95, CO calls $0.95

TURN ($2.85) 9:club: Q:club: 7:diamond: 3:spade:

Hero bets $2.03, CO calls $2.03

RIVER ($6.91) 9:club: Q:club: 7:diamond: 3:spade: 9:heart:

villain is 25/16/2.4 over 150 handjes
      Ik bet de flop groot door voor protectie
      na de flop call zet ik villain hier op oesd, fd, overpair of zelfs een pair.

Ik besluit hier het initiatief te houden en zelfs wellicht bet/fold te spelen.
      na de turn call geef ik hem toch credit voor minstens QK, AQ of beter.

speel ik de river bet/fold of check/call of check/fold? Die laatste lijkt mij wat zwak.
  • 10 antwoorden
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Kan me nauwelijks voorstellen dat hij een set gewoon down callt i.p.v. protect.
      Two pairs (Q9, Q7, 97) lijken me niet echt in zijn range zitten.

Ik zet zijn range op suited connectors/one gappers (clubs), JT en broadway queens (QJ. QK, QA). Eventueel nog een verdwaalde 9 (A9)

Ik zou denk ik voor check/call gaan om hem zijn gemiste draws te laten bluffen.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sol4r
      Kan me nauwelijks voorstellen dat hij een set gewoon down callt i.p.v. protect.
      Two pairs (Q9, Q7, 97) lijken me niet echt in zijn range zitten.

Ik zet zijn range op suited connectors/one gappers (clubs), JT en broadway queens (QJ. QK, QA). Eventueel nog een verdwaalde 9 (A9)

Ik zou denk ik voor check/call gaan om hem zijn gemiste draws te laten bluffen.
      +1
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      over die KK: Ik zou de river daar check/callen. er zijn veel draws die hij zou kunnen gehad hebben en nu kan bluffen. dus niet folden want hij kan wel nog wat bluffen op dat board. Die 9 zit niet in zijn range lijkt me. tenzij hij quads heeft. En goed gebet op de flop en turn
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Aangezien check/call de consensus is en ik ook voor deze optie gekozen heb het volgende (even in spoiler voor degene die de hand nog willen judgen:

Hero checks, CO checks

Hero shows K:spade: K:club:
      (Pre 72%, Flop 80.7%, Turn 88.6%)

CO shows Q:spade: A:heart:
      (Pre 28%, Flop 19.3%, Turn 11.4%)

Hero wins $6.57

Ik las ooit dat Harrington zei: Als je de hand van je tegenstander weet en je
      zou anders spelen dan heb je de hand fout gespeeld.

tegen AQ zou ik zeker valuebetten op de river.
      gemiste kans?

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      Aangezien check/call de consensus is en ik ook voor deze optie gekozen heb het volgende (even in spoiler voor degene die de hand nog willen judgen:

Hero checks, CO checks

Hero wins $6.57

gemiste kans?

Wat zit die harrington nu te zeveren. Als iemand die 5/2 speelt 4bet tegen je QQ ga je ook folden. Als hij dan 27o showt ga je idd zeggen dat je het anders zou spelen. Maarja slaagt wel nergens op xD .

Als je weet dat hij AQ heeft bet je natuurlijk maar hij kan veel meer gemiste draws betten + hij bet normaalgezen AQ zelf nog eens voor value.

Don't listen to Dan Harrington :D
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      X
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Ik check/shove de river, ik zie 0 handen ik zijn range zitten die jouw beaten die zo zullen spelen. als hij QA heeft en hij bet 3.5 dollar op de river voor value wat ik denk dat hij zeker zal doen, dan moet hij 5,5$ callen in een 18.5$ pot, en dan gaat hij met tptk nooit meer folden.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie

Hero checks, CO checks

Hero wins $6.57

gemiste kans?

Was dat Sklansky niet?
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      kan ook heel goed :D
      allebei oudgedienden zeg maarrr...
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Ik check/shove de river, ik zie 0 handen ik zijn range zitten die jouw beaten die zo zullen spelen. als hij QA heeft en hij bet 3.5 dollar op de river voor value wat ik denk dat hij zeker zal doen, dan moet hij 5,5$ callen in een 18.5$ pot, en dan gaat hij met tptk nooit meer folden.
      Welke slechtere handen gaan je callen? Alleen stations callen een check/shove misschien met Qx, maar die zullen Qx niet zelf betten wanneer je checked. ;)

Ik ga hier tegen een unknown waarschijnlijk ook voor de check/call om villain gebuste draws te laten betten. Er zijn zo veel draws die gemist hebben en daarnaast zijn mensen toch sneller geneigd een TP te folden wanneer jij 3 straten bet. Mocht je tegenstander passief zijn, dan is een bet beter omdat hij toch niet met gebuste draws gaat betten. Dan kan je het wel $5,- maken op de river omdat hij Qx toch niet weglegt.