layout pokerstrategy

• Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Ik zit met een probleem.
      De layout van pokerstrategy op mijn laptop is anders in vergelijk met de layout op een andere laptop.

Ziet er zo uit. Kan hierdoor ook geen video's kijken. Is dit te veranderen?
  • 16 antwoorden
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Dat ziet eruit alsof je je add-ons hebt uitgeschakeld. Het feit dat je geen vids kan zien wijst er ook al op dat je Flash-player niet aan staat. Misschien dat dat het probleem is?
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Internet explorer trouwens, Andere laptop is firefox.
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
      Internet explorer trouwens, Andere laptop is firefox.
      Dat zou niks uit mogen maken. Ik draai ook op internet explorer en ik denk velen van ons ;-)
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Verder nog iemand?

Add onns naar lopen zoeken maar kan het niet vinden.
      Video's zou denk ik wel te maken hebben met flashplayer, maar probleem is dat ik niet eens op het knopje zoeken kan drukken want die is er niet:P
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Bierpokkel,

Heb je dit probleem sinds kort en werkte de site eerst wel in IE? Heb je daarnaast toevallig software van Trend Micro op je pc staan (Office Scan/Internet Security)? Iemand anders had dit probleem een tijdje terug ook en het uitzetten van die programma's verholp het toen.
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      dit gebeurd mij ook zo heel af en toe en komt omdat de css niet geladen kan worden. gewoon een keer F5 zou moeten helpen.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hey Bierpokkel,

Heb je dit probleem sinds kort en werkte de site eerst wel in IE? Heb je daarnaast toevallig software van Trend Micro op je pc staan (Office Scan/Internet Security)? Iemand anders had dit probleem een tijdje terug ook en het uitzetten van die programma's verholp het toen.
      Nee is altijd zo geweest op deze laptop met IE. Staat wel Trend Micro op mijn laptop, maar loopt de beveiliging van mijn laptop dan geen gevaar?
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Kan je eigenlijk sites zoals youtube bezoeken op die laptop? Die site maakt ook enorm veel gebruik van css en flashplayer... Als je die ook niet kan bezoeken weet je dat het probleem in de instellingen van IE ligt...
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      dit gebeurd mij ook zo heel af en toe en komt omdat de css niet geladen kan worden. gewoon een keer F5 zou moeten helpen.
      Ziet er inderdaad uit als html zonder een gekoppelde stylesheet. Zou, zoals hoedinie al suggereert, eens op F5 drukken. Anders de geschiedenis/cache van IE wissen en nogmaals proberen.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      f5 werkt niet. Blijft altijd zo. Het is altijd al zo geweest.

Youtube enzo werkt allemaal wel, dus flash zit er wel op.
      Trend Micro zit wel op de laptop maar is nog niet geactiveerd.

Dus heb geen idee waar het aan ligt.
    • BigsharkA
      BigsharkA
      Bronze
      Erg toevallig dit, heb me gisteren ook geregistreerd en heb precies hetzelfde. Heb inderdaad ook een laptop met Trend Micro internetsecurity dus het moet haast daar wel aan liggen, denk dat ik die (proefversie) er maar afgooi en een andere internetsecurity erop zet.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Misschien is het beter, voor je dat verwijderd, om via Taskmanager alle Trend Micro processen uit te zetten en dan nogmaals proberen. Dan weet je het zeker dat het daar aan ligt.
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Lol wat een namen.

Wat is taskmanager nou weer? en waar vind ik dat?
    • Bierpokkel
      Bierpokkel
      Bronze
      Heb Trend uitgeschakeld, en daarna de benodigde dingen weer ingeschakeld. Alles doet het nu weer!
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Taskmanager = Taakbeheer. Als je op CTRL ALT DEL drukt dan krijg je die optie. Of rechtsklikken op een lege plek in je taakbalk. Dan zie je taakbeheer. Als je daarna de tab Processen klikt zie je alles wat op dat moment op je pc gaande is. Dat kan je dan sorteren op uitgever of naam. In het geval van uitgever zie je alles van Trend Micro of welke firma dan ook onder elkaar en kan je uitzetten. Dit kan je trouwens erg goed gebruiken als er eens een programma vastloopt. Dit voorkomt dat je hoeft te herstarten. Je sluit simpelweg het programma dat vast zit (mocht dat gebeuren).

Vaak is het zo dat wanneer je een anti-virus op 'uit' zet ze niet altijd uit zijn. Zoals bij Norton. Die blijft beschermen ook al staat hij uit omdat je weet dat iets veilig is.

edit: Zoals dit

[IMGm]http://www1.picturepush.com/photo/a/6490899/img/6490899.png[/IMGm]
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
      Heb Trend uitgeschakeld, en daarna de benodigde dingen weer ingeschakeld. Alles doet het nu weer!
      Goed om te horen dat het nu weer werkt!