They asked me to do this, so i listen :D

• kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Hej,

Omdat een van de mensen van PS me er op wees dat ik dit nog niet heb gedaan, zal ik me hier even snel voorstellen. Wie weet leer ik dan zo enkele mensen kennen.

Ik ben dus Kenneth, woonachtig rond Antwerpen, ben 21 jaar (jah, ik moet me al geen zorgen meer maken over de -21 regel die hier misschien van toepassing gaat worden :D ). Verder was ik tot 2 jaar geleden enorm actief in het atletiekwereldje, waar ik bij de betere van België was op de spurtnummers (enkele podia op Belgische Kampioenschappen, ...), maar wegens studies heb ik dat een beetje laten varen. Momenteel studeer ik voor Bouwkundig Ingenieur. Euhm wat kan je hier nog zoal neerkribbelen.
      Natuurlijk ben ik naar hier gekomen om bij te leren over het pokeren. Ben al wel enkele jaartjes bezig met pokeren en heb wel enkele boeken (vooral de boeken van D. Brunson) gelezen, maar nergens zo een site als deze gevonden. Eerst trok de gratis $50 me natuurlijk aan :D quiz snel ingevuld en meteen alles gedaan om die te laten storten, ook al had ik nog niets anders van de site gelezen :D
      dan in tussentijd (wachten tot storting) ben ik de site beginnen verkennen en sindsdien is er geen dag meer voorbij gegaan dat ik niet naar deze site ben geweest! Schat aan informatie en het puntensysteem overtuigd me ook om te blijven pokeren om weer meer informatie te unlocken! Echt een grote fan van de site!
  • 8 antwoorden
    • elsifonio
      elsifonio
      Bronze
      Welkom kenneth,

Geniet van je 50$ zoek een poker variant die je graag doe bv mtt (multi table tournament) of SnG of cash games) . kijk veel video's ZééééééééR leerzaam lees veel in het forum,en stel gerust vragen in het gepaste topic :D

ohja probeer vrienden/kennisen via jou ps link ook warm te maken voor pokerstrategy help ze nadien bij hun thuis met de quiz,dan slagen ze mss sneller en verdien je $$$$ bij (als zij ook gaan pokeren) om je bankroll aan te vullen :D

PS den deze ook prov antw omgeving lier :rage:

Succes

Grtzzzzzzzz el.
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Heb de 50 laten storten op Party, ben daar begonnen met s&g's omdat ik dat vroeger al had gedaan en wel leuk vond. Tot ik 10 dollar lichter was (buy ins van 1 dollar dus wel wat omlaag :p) en had ik door dat Turbo-speed ECHT niets voor mij is :D ... Nu overgestapt op MultiTable FR NL2 :) vooral om men spel stabieler te maken en een goede basis op te bouwen. Videos, strategie-artikels etc worden dagelijk doorgelezen (meestal wel meer dan 1x)...

TAF ook aan begonnen, paar mensen weten te overtuigen, maar die gingen er verder naar kijken als studentenleven weer op gang komt (je moet natuurlijk een bezigheid hebben tijdens de lessen ?! :D ).

Ik woon id buurt van Boom als je da weet ligge? :)
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Woop woop, Belgians in this topic! :f_love: En dan nog wel allemaal uit de provincie Antwerpen? Nice! Ook voetbalfans? Want als je uit deze provincie komt, heb je aardig wat keuze natuurlijk :P

Erg leuk dat je je hebt voorgesteld, kennetjheu! Een sportief iemand, merk ik. Welke nummers liep je dan? 100 meter spurt? Horde? Atlethiek heb ik ook altijd wel interessant gevonden, al heb ik er me nooit aan gewaagd.

Je speelt FR nu, lees ik? Heb je de live coachings al gevolgd? Ik weet dat met name Rogier en Gerv op regelmatige basis FR-coachings aanbieden, die je met jouw status gratis kan meevolgen. Misschien wist je dat al? Ik geef het toch maar even mee ;) Ik kan ze je overigens zeker aanraden, ze hebben mij in het begin ook aardig geholpen. Nu we toch over studie artikelen bezig zijn, kan ik je ook zeker de serie van Hasenbraten aanraden: Crushing NL50. Hopelijk herhaal ik niet al te veel zaken die je al wist ;)

Mocht je over je pokeravonturen willen bloggen, kun je ook altijd een blogje aanmaken. 't Is een perfecte manier om van deze geweldige community te leren en tegelijkertijd je progressie bij te houden.

Succes aan de tafels!
    • kennethjeu
      kennethjeu
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      Woop woop, Belgians in this topic! :f_love: En dan nog wel allemaal uit de provincie Antwerpen? Nice! Ook voetbalfans? Want als je uit deze provincie komt, heb je aardig wat keuze natuurlijk :P
      Was een Beerschot-fan, omdat men vader het altijd is geweest (en nog steeds een grote beerschotfan is). Gingen dan vroeger elke thuiswedstrijden zien (heb zelfs nog echt Beerschot (voor de fusie) zien spelen :D Momenteel niet echt meer interesse in voetbal :)

Erg leuk dat je je hebt voorgesteld, kennetjheu! Een sportief iemand, merk ik. Welke nummers liep je dan? 100 meter spurt? Horde? Atlethiek heb ik ook altijd wel interessant gevonden, al heb ik er me nooit aan gewaagd.
      60 (indoor seizoen), 100 en 200m waren mijn hoofdnummers, op het einde ook eens gezien wat ik op een 400 liep, maar dat was mij te vermoeiend om op verder te bouwen ;) :D heb hier normaal wel ergens nog wat artikels vinden waarin ik geïnterviewd ben... Zal zien of ik het niet der over vind om zo te gaan opscheppen en ze hier te posten, nog is over nadenken :D

Je speelt FR nu, lees ik? Nu we toch over studie artikelen bezig zijn, kan ik je ook zeker de serie van Hasenbraten aanraden: Crushing NL50. Hopelijk herhaal ik niet al te veel zaken die je al wist ;)
      De Crushing NL50 ben ik eigenlijk gewoon overgeslagen omwille van de titel :D NL50 is nog veeeeer van mijn BRM verwijderd dus ik dacht dat die voor mij nog niet aan de orde was, maar ik zal het zeker eens bekijken! Live sessies heb ik al enkele gevolgd, maar ik ben hier natuurlijk nog niet zo heel lang dus dat zijn er nog niet zoveel :D

Mocht je over je pokeravonturen willen bloggen, kun je ook altijd een blogje aanmaken. 't Is een perfecte manier om van deze geweldige community te leren en tegelijkertijd je progressie bij te houden.
      Blog van een beginner, lijkt me niet meteen het leukste om te lezen voor de rest :D zal wel zien in de toekomst, nu staat dat zeker nog niet op het plan! :D

Succes aan de tafels!
      Thanks thanks, jij ook en veel succes met je carrière bij PS!!!
    • elsifonio
      elsifonio
      Bronze
      Al aardig op weg lees ik kenneth mooi zo,ja hoor boom weet ik liggen ben zelf van lint city :D

@ tim ficiat met je nieuwe job :s_biggrin: ikke LIERSE fan in hart en nieren :D :D

Grtzzzzzzzz rl.
    • elsifonio
      elsifonio
      Bronze
      hmmmmmm turbo's niks voor mij ook ni,probeer eens een mtt met 10/15 min blinds best fun en met wat kennis voorsprong op meer dan den helft van het veld :D :D :D

Grtzzzzzzz el.
    • Ipponmaster
      Ipponmaster
      Bronze
      teveel belgen mais non ?( :facepalm:
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elsifonio
      Al aardig op weg lees ik kenneth mooi zo,ja hoor boom weet ik liggen ben zelf van lint city :D

@ tim ficiat met je nieuwe job :s_biggrin: ikke LIERSE fan in hart en nieren :D :D

Grtzzzzzzzz rl.
      Sick, ik heb 2 jaar in een krantenwinkel gewerkt (zaterdag only) in lint city. Misschien hebben we elkaar al wel ontmoet :D