HEM vraag

• joenieboy
      joenieboy
      Bronze
      hallo,

ik zit met een probleempje.
      het gaat over HEM.
      ik krijg het voor elkaar om handen te importeren van mezelf en dat gaat allemaal prima, maar ik krijg geen hud als ik aan het spelen ben.
      hoe zorg ik er voor dat ik dat wel krijg?

groetjes,

joenieboy
  • 7 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey joenieboy,

Misschien dat je iets hebt aan dit artikel op de site van Holdem Manager. :)
    • joenieboy
      joenieboy
      Bronze
      @ nordin

nee, dat is het niet dat had ik zelf namelijk ook al gevonden;)
      dat heb ik ook allemaal toegepast, maar zonder resultaat:(

groetjes joenieboy
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Heb je al een player alias ingesteld? (kijk bij options)
      En vervolgens kun je bij HUD options ook hero names instellen.
      Je moet dan vervolgens jou gebruikers naam opzoeken en deze selecteren.

Misschien dat dit helpt.

Verder wil het ook wel eens helpen door gewoon jou probleem in korte termen te googlen. Heel vaak kom je wel anderen tegen die hetzelfde probleem hebben/hadden en die mogelijk een oplossing gevonden hebben.
    • Imuckhands
      Imuckhands
      Bronze
      me to the rescue! had hetzelfde probleem paar weken geleden.

Het ligt eraan dat je de auto import folder moet aanpassen naar de handgeschiedenis. En dan auto import klikken het beste is om de map aan te passen van je pokerhanden zoals bv: bureaublad/pokerhanden

daarnaast moeten alle handen in engels zijn en moet het knopje om op te slaan staan aangevinkt zodat je ze ook daadwerkelijk opslaat.

Als het goed is moet het programma dan werken
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Imuckhands
      me to the rescue! had hetzelfde probleem paar weken geleden.

Het ligt eraan dat je de auto import folder moet aanpassen naar de handgeschiedenis. En dan auto import klikken het beste is om de map aan te passen van je pokerhanden zoals bv: bureaublad/pokerhanden

daarnaast moeten alle handen in engels zijn en moet het knopje om op te slaan staan aangevinkt zodat je ze ook daadwerkelijk opslaat.

Als het goed is moet het programma dan werken
      Hij geeft toch aan dat het lukt om de handen te importeren. Dus hij heeft de auto import folder al ingesteld en zijn hand history zal dus ook wel in het Engels opgeslagen worden, anders waren de handen ook niet geïmporteerd.
    • Imuckhands
      Imuckhands
      Bronze
      Nee ik hadzelfde probleem mij lukte het ook om 6 handen ofzo te importen maar kreeg ook niet de HUD toen had ik alles even op andee map gemaakt en die kap bij auto import geselect en toen auto import gedaan en toen kreeg ik meteen de HUD op all lopende tafels
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Imuckhands
      Nee ik hadzelfde probleem mij lukte het ook om 6 handen ofzo te importen maar kreeg ook niet de HUD toen had ik alles even op andee map gemaakt en die kap bij auto import geselect en toen auto import gedaan en toen kreeg ik meteen de HUD op all lopende tafels
      Autodetect, bij options > configure auto import folders en dan autodetect wil ook wel eens helpen.