Vrijspelen bonus op Bet365

• VipKen
      VipKen
      Bronze
      Aangezien mijn FDB op WH afgelopen is en er deze week ook geen raked hand race is, was ik ff aan het kijken om eventueel op een andere room wat te gaan grinden.

Mijn oog viel daarbij op Bet365, vooral door de rake race die daar deze maand loopt.

Nu heb ik even wat zitten bekijken en het lijkt mij dat de bonus bij Bet365 moeilijker vrij te spelen is dan die bij WH. Bij WH had ik 350 WH points nodig voor een deel van $5, terwijl bij Bet365 1000 merit points van doen zijn voor een deel van $10. Daarnaast krijg je blijkbaar ook nog minder merit points per $1 rake.

Klopt dit, of heb ik toch nog iets over het hoofd gezien?

Aangezien dit ook een Ipoker skin is, kan ik dan gewoon mijn stats van op WH blijven gebruiken?
  • 11 antwoorden
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      speel premium tables
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Premium tables zijn toch enkel HU en SH. Dus die zijn niet zo geschikt voor MSS.

Heb wel gezien dat jij hier destijds goede resultaten mee heb behaald. Ik heb u daarom hier en op skype (vippken) toegevoegd.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      SH , who cares.

SH= more edge

FR traffic op iipoker is bad
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Bonus speelt dus echt wel iets moeilijker vrij dan bij WH. Niet getreurd, want door aan de Premium tafels te spelen, krijg ik ook nog eens $5 per 150 punten.

Dus eigenlijk krijg ik dan per 1050 punten $45:
      • $10 FDP ($10/1000 punten)
      • $35 ($5/150 punten)

Dat maakt het dus wel een stuk interessanter dan WH waar ik maar $15 per 1050 kon halen ($5/350 punten)

Ik begin ook mijn draai te vinden op de SH tables en merk dat daar een massa vis zit. Zal wel nog wat moeten verfijnen aan mijn spel, maar dat komt wel samen met het vergaren van de benodigde stats :s_cool:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Klinkt goed!

IS er ook verschil in niveau tussen de premium tafels en de normale tafels of is daar niet echt verschil tussen?

Met deze $5 bonus per 150 is de totale bonus wel aantrekkelijk. Aangezien de first deposit bonus sowieso in stapjes vrijgespeeld wordt verlies je ook niets mocht je het niet redden om het helemaal vrij te spelen.

~Nu nog de stats~
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Premium tafels = nog meer vis :s_biggrin:
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door VipKen
      Premium tafels = nog meer vis :s_biggrin:
      Jup al vond ik het de laatste tijd al beginnen afzwakken hoor, er zat echt nog meer fish daar net voor ik stopte op bet365
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Klopt je hebt de premium cashback, maar ook loopt de bonus 2 maanden ipv 1 op andere ipoker skins maar de bonus zelf gaat idd zeer traag.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Wanneer je nu aan de premium tafels van bet365 speelt kun je overigens ook automatisch meespelen in de Premium Table Cash Ladder. Je moet je hiervoor wel speciaal aanmelden.

Meer info over deze promotie vind je in deze thread:
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Klopt je hebt de premium cashback, maar ook loopt de bonus 2 maanden ipv 1 op andere ipoker skins maar de bonus zelf gaat idd zeer traag.
      ik heb mijn bonus nooit kunnen vrijspelen op NL50+NL100 inderdaad.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ja de bonus van $2000 is inderdaad redelijk veel voor de normale speler. Je speelt deze echter in stappen van $5 of $10 vrij, dus als je de bonus niet helemaal kunt vrijspelen verlies je niets.

Ga zeker niet speciaal op hogere limieten spelen alleen om de bonus vrij te spelen. Dat lijkt altijd heel verleidelijk, maar is zeker niet aan te raden. De bonus is een extratje. Vaak krijg je ook nog reloadbonussen of kun je van je verzamelde VIP-poiints weer een nieuwe bonus kopen. Het is verstandiger om daar dan gebruik van te maken.