FL 0.10/0.20 AQo

• livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      Ik ben net begonnen met FL en vooral bezig met de basics te leren. Daarom heb ik ook besloten in het begin zonder stats te spelen. Ik heb de eerste 4 video's van fixed limit first steps doorgenomen, de basic en bronze artikelen doorgenomen, en heb nu net me eerste 1000 handen op fl gespeelt. Ik speel op moment preflop volgends de bronze chart. Ik ga nu proberen actief handen te posten zodat ik ook zo meer leer.

Pre std, flop ook, turn speel ik nog tegen 1 opp, heb een gutshot en ik lig voor op draws, dus hier bet ik eigelijk ook nog voor value?. River missen alle draws behalve J9 en AJ. Ik heb showdownvalue, maar weet niet of als ik bet vaak genoeg een call krijg van een hand die ik beat(beat alleen Tx), daarom besluit ik hier te c/c om missed draws kans te geven nog te bluffen.

Wat denken jullie over hoe deze hand gespeelt is en wat vinden jullie van mijn denkproces in deze hand?

$0.10/$0.20 Limit Holdem
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($4.08)
      UTG+1 ($3.53)
      MP1 ($5.52)
      MP2 ($10.95)
      MP3 ($10.84)
      Hero (CO) ($2.40)
      BTN ($3.79)
      SB ($3.30)
      BB ($4.02)

Pre-Flop: (1.5 SB, 9 players) Hero is CO A:spade: Q:diamond:
      4 folds, MP3 calls, Hero raises, BTN calls, 2 folds, MP3 calls

Flop: 10:club: K:club: 6:heart: (7.5 SB, 3 players)
      MP3 checks, Hero bets, BTN calls, MP3 folds

Turn: 2:diamond: (4.7 BB, 2 players)
      Hero bets, BTN calls

River: Q:spade: (6.7 BB, 2 players)
      Hero checks, BTN bets, Hero calls

Final Pot: 8.7 BB
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      pre -> standaard

flop -> ook standaard

turn -> zou ik ook nog betten zoals je zegt je hebt genoeg outs en je moet jezelf beschermen tegen de FD

river -> je hit een paartje maar dat ik geen toppair. Het kan zijn dat je achterligt tegen een K maar het zou me ook niks verbazen als hij hier een T laat zien -> kortom ik zou het weer niet anders doen

Ik zou dus zeggen NH!!
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      t/m flop standaard.

Turn is ook wel een standaard cbet tegen onbekende / normale tegenstanders. Tegen de erg agressieve/maniacs die je op dit limiet soms ook tegen komt ga ik voor c/calldown. Je hoeft natuurlijk niet met stats te spelen om je tegenstanders ruwweg te kunnen typeren: dit maakt vaak wel een verschil in wat de beste beslissing is.

Zelf heb ik op de river nog een voorkeur naar betten. Je wint sowieso van wat Qx draws en Tx gaat vaak ook afbetalen. Soms gaan ze op deze limieten nog wel eens afbetalen met lage pockets of een rare hand als 76.

Maar c/c kan hier ook wel. Vooral tegen wat passievere callingstations, die bv in staat zijn gutshots op de turn te callen. c/c werkt dan goed voor bluff induce. Daarnaast zal hij Qx (en soms ook Tx) toch wel betten.

Al met al NH.