Fl 0.10/0.20 Aq

• livethelife7
      livethelife7
      Bronze
      $0.10/$0.20 Limit Holdem
      PokerStars
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($3.83)
      Hero (UTG+1) ($2.49)
      MP1 ($4.66)
      MP2 ($4.30)
      CO ($3.62)
      BTN ($4.25)
      SB ($8.37)
      BB ($6.49)

Pre-Flop: (1.5 SB, 8 players) Hero is UTG+1 Q:spade: A:heart:
      1 fold, Hero raises, MP1 calls, 4 folds, BB calls

Flop: 9:heart: 8:spade: 4:heart: (6.5 SB, 3 players)
      BB checks, Hero bets, MP1 calls, BB raises, Hero calls, MP1 calls

Turn: 9:spade: (6.3 BB, 3 players)
      BB bets, Hero ?

Typisch een hand waar ik nog echt geen idee heb wat ik moet doen.

Pre std. Flop cbet ook?, ik krijg 10.5:1 na zijn raise met 2 overcards plus bdfd waar ik de A :heart: heb dus call ik.

Turn: MP1 zet ik na zijn call op flop op een draw, bb op een monsterdraw, TT-JJ of een 9x. Wat doen jullie hier en wat is jullie redenering erachter?
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Je hebt 6 outs waarvan er 2 misschien goed zijn omdat ze flush vol maken dus ik neig naar een fold en onderschat ook zeker niet de kans dat hij een 9, 88 of 44 heeft. Zijn raise op flop is iig sterk dus ik denk dat hij jou vaak beat heeft.

Zelfs als je hier een A / Q hit kan ook vaak de flush aankomen en dan zit je zwaar in de nesten.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Standaard cbet op de flop tegen 2 spelers als je de preflop agressor bent. De raise kan je natuurlijk makkelijk callen met je overcards + backdoor flushdraw (en gutshot straight).

Op de turn fold ik hier. BB laat toch wel wat sterkte zien door op de flop te c/r tegen 2 man. Hij kan wel makkelijk een draw hebben, maar je hebt MP1 ook nog na jou en door de extra 9 kan je ook al drawing dead zijn. Daarnaast zijn je outs naar A en Q niet clean.

Edit: MP1 kan soms ook lage pocket pairs zo spelen.