Voorstel

• Imuckhands
      Imuckhands
      Bronze
      he ik ben nieuw hier op het forum en hopelijk leer ik hier veel.
      Ik speel momenteel de lage limieten op stars. Ik probeer nu voor de quiz te slagen maar dat lukt helaas nog niet. Hierdoor probeer ik de status te vereisen om de vids van chaser te bekijken.
  • 6 antwoorden
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Imuckhands
      he ik ben nieuw hier op het forum en hopelijk leer ik hier veel.
      Ik speel momenteel de lage limieten op stars. Ik probeer nu voor de quiz te slagen maar dat lukt helaas nog niet. Hierdoor probeer ik de status te vereisen om de vids van chaser te bekijken.
      Welkom Imuckhands.

Gewoon eerst het bijbehorende artikel even helemaal (begrijpend) lezen en daarna de quiz maken met dat artikel er gewoon naast, zodat je dingen kan opzoeken.
      Welke variant speel je? Cash games, sit 'n go's of toernooien?
    • Imuckhands
      Imuckhands
      Bronze
      Oke bedankt voor de tip, speel vooral sngs daarom wil ik ook vids van chaser kijken. Ben wel nog aan het twijfelen tussen 9 en 18 mans.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi,

Welkom bij PokerStrategy.com :)
      De quiz is inderdaad gebaseerd op de strategische artikelen die je hier kunt vinden.

Als je twijfelt tussen de 9man en de 18man SNGs zou ik al snel voor de 18mans gaan, deze zijn gewoon wat makkelijker en hier zul je een wat hogere ROI gaan halen. Veel succes.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Heel goed.

Ik neem aan dat je ook de quiz van sit 'n go doet dan?

Je hebt geloof ik 5 pogingen. Veel mensen verknallen de eerste door het eerst zonder het artikel te lezen, te proberen. :)
      Maar dan heb je dus nog 4 pogingen over. Dat moet echt te doen zijn met het artikel er naast.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Hee leuk dat je je aanmeld :) En zoals donbartos goed beschrijft zou ik ook voor de 18mans gaan.
    • sumpie
      sumpie
      Basic
      Welkom