Artikelen Heads-up toernooien?

• ayden123
      ayden123
      Bronze
      Is er ergens op deze site een afdeling met artikelen gericht op heads-up toernooien? Dus niet het heads-up gedeelte van een toernooi maar een compleet heads-up toernooi. Zijn er verder mensen die ervaring hebben met deze toernooien die weten of het goed profitable te spelen is etc.? Ik weet zelf niet goed op welke pokerroom de beste mogelijkheden zijn om heads-up toernooien te spelen. Op pokerstars is er maar 1x in het uur (?) een toernooi dat goed gevuld is.
  • 5 antwoorden
    • FailOMatic
      FailOMatic
      Totaal
      Die zijn er niet en is ook niet nodig, kennis in heads-up is het enige wat je nodig hebt. Die heads-up toernooien zijn niks anders als gewone heads up behalve dat je meedere tegenstanders moet verslaan.
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      Om 20:00 is wcoop HU MTT op pokerstars;)
    • ayden123
      ayden123
      Bronze
      Maar je hebt toch hele andere handranges neem ik aan? In een gewoon toernooi heb je bij de heads-up normaal gesproken al te maken met hele hoge blinds. 1 tegen 1 met lage blinds kun je hele andere handen spelen lijkt me.
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ayden123
      Maar je hebt toch hele andere handranges neem ik aan? In een gewoon toernooi heb je bij de heads-up normaal gesproken al te maken met hele hoge blinds. 1 tegen 1 met lage blinds kun je hele andere handen spelen lijkt me.
      Hij bedoeld gewone sit 'n' go heads up
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ook in normale toernooien heb je veel heads-up situaties bij lage blinds. Denk daarbij maar aan blindbattles en situaties waarin je tegen één andere tegenstander speelt.

Natuurlijk zijn er ook verschillen, maar het komt er imo (als niet-HU speler) vooral op neer dat je moet oefenen in het snel readen van je tegenstander, aanpassen en goed leren van odds en outs.