Nl20 - 85 ^^

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      $0.10/$0.20 No Limit Holdem
      888
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG imbahness ($20)
      UTG+1 dadaist76 ($20)
      MP1 iDERB2 ($27.34)
      MP2 Svetlograd ($23.02)
      CO mfgsmc1977 ($33.04)
      BTN rpm1985 ($15.74)
      SB Ma_Baker66 ($22.90)
      BB Farmarchist ($20)

Pre-Flop: ($0.30, 8 players) Farmarchist is BB 8:diamond: 5:club:
      6 folds, Ma_Baker66 raises to $0.47, Farmarchist raises to $1.10, Ma_Baker66 calls $0.63

Flop: 2:diamond: 3:club: 4:club: ($2.20, 2 players)
      Ma_Baker66 checks, Farmarchist bets $1.50, Ma_Baker66 calls $1.50

Turn: 7:spade: ($5.20, 2 players)
      Ma_Baker66 checks, Farmarchist bets $4, Ma_Baker66 raises to $8, Farmarchist calls $4

River: 3:spade: ($21.20, 2 players)
      Ma_Baker66 goes all-in $12.30, Farmarchist folds

Final Pot: $33.50

Ma_Baker66 wins $32.44 (net +$9.54)

Farmarchist lost $10.60

Villain:

28/10/5.1
      steal: 35%
      foldto3bet: ng geen goede stats voor
      foldtocbet: 50% (maar ook niet genoeg sample voor)

Ik denk dat mijn 3bet PF hier wat misplaatst is en ik gewoon moest folden. Ik 3bette met het idee dat hij superveel moest folden omdat hij oop moet spelen en hij veel stealt, dus kan miss wel nog +ev zijn.

As played is de flop zeer goed voor mijn hand dus cbet ik goed. Hij callt. Dan zet ik hem op een overpairtje of AK AQ .. floats. 2nd PP. etc.

Dus ik barrel nog eens als semi bluf op de T. Dit keer groot om alle draws ook te laten folden.

Hij minraist en dit is zo sterk dat ik aanvoel dat als ik mijn straat hit hij gewoon zijn stack erin gooit. Dus ik call vanwege genoeg implied odds.

Ik mis een fold.

Wat vinden jullie?
  • 5 antwoorden
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      zelf zou ik hier op de turn behind checken. je blaast de pot op zonder showdown value. tevens geef je villain de kans om te bluffen als je de river toch nog mocht hitten.
      dus: flop OK, turn check, river: fold vs bet. checked ie weer dan zou je het nogmaals kunnen proberen.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      [quote]Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      je blaast de pot op zonder showdown value. quote]

Dat is een bluf ja :)
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Preflop vind ik je hand niet goed genoeg om een 3bet te maken, ook al stealt hij heel weinig, als hij een keer wel callt zul je nooit echt lekker floppen en moet je onnodig grote potten gaan spelen. ( ik zie overigens geen fold to 3 bet in je verhaaltje voorkomen? sommige fishes callen alles om een flopje te kunnen zien, dan is je hand al helemaal niks waard.. )
      Postflop flop is prima.
      Turn check/call een kleine bet en check fold op een grote bet, de kans dat hij in een 3bet een flushdraw heeft is niet zo heel erg groot.
      daarnaast zul je alleen veel implied odds gaan halen uit een 6 river omdat een A waarschijnlijk voor hem ook een scare card is.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Even over de turn niet betten en river wel:
      Ik denk dat als je de T checkt je wel heel zwak opstelt en hem op de river niet zal kunnen bluffen.

Even over Kill:
      Je hebt wel gelijk... 3bet moest ook groter zijn btw. Hij fold tot nu toe 50% to 3bet maar nog niet genoeg sample. Als as played een A komt is er nog wel wat kans dat hij allin komt denk ik.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Ik ben het met KillBZ eens dat deze hand wel erg rampzalig flopt indien je een call krijgt, dus fold ik deze ook pre-flop. In positie is het niet verkeerd om licht te 3-betten, maar doe het liever met handen die blockers hebben (slechte Ax, Kx, enzovoort). Uit positie is de speelbaarheid van de hand nog veel belangrijker dan in positie omdat men meer called in positie, waardoor je nog selectiever moet zijn met de handen waarmee je 3-bet.

As played check ik deze flop behind, je hebt outs maar op deze flop heb je vrijwel geen foldequity, villain zal twee overcards vaak floaten, overpairs callen, enzovoort. Ook is de kans best groot dat villain op zo'n flop check/raist (als semi-bluf met overcards/voor value met overpairs) en dat wil je liever ook niet.

As played is de turn een check-behind om dezelfde redenen als hierboven, na zijn raise krijg je nog wel odds om te callen en is 't verder prima.