NL20 - TJs semi-bluf allin

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      $0.10/$0.20 No Limit Holdem
      888
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG rpm1985 ($16.44)
      UTG+1 Ma_Baker66 ($25.07)
      MP1 toby_911 ($20)
      MP2 Farmarchist ($22.52)
      MP3 eZENASNI ($10.18)
      CO dadaist76 ($20.89)
      BTN iDERB2 ($28.86)
      SB Svetlograd ($20.28)
      BB mfgsmc1977 ($28.98)

Pre-Flop: ($0.30, 9 players) Farmarchist is MP2 10:club: J:club:
      1 fold, Ma_Baker66 calls $0.20, 1 fold, Farmarchist raises to $1, eZENASNI calls $1, 4 folds, Ma_Baker66 folds

Flop: Q:club: 3:heart: J:spade: ($2.50, 2 players)
      Farmarchist bets $1.50, eZENASNI calls $1.50

Turn: K:heart: ($5.50, 2 players)
      Farmarchist goes all-in $20.02, eZENASNI goes all-in $7.68

River: 2:club: ($20.86, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: $20.86
      Farmarchist shows
      10:club: J:club:
      eZENASNI shows
      A:club: K:diamond:

eZENASNI wins $19.82 (net +$9.64)

Farmarchist collects $12.34 (net -$10.18)
      Ma_Baker66 lost $0.20

Villain stats:

28/2 op 90 handen.

Preflop isoleer ik vanwege het dode geld en een mooie hand die ik heb. Ik krijg een call van een speler die me nog niet was opgevallen maar er niet goed uitziet. Heb wel nog niet genoeg sample om te kijken naar foldtocbet enzo.

Ik flop vrij goed en kan daarbij ook wat reppen en op de T kan ik desnoods nog verbeteren.

Hij fold niet en ik zie hem dit doen met zelfs nog wat PP's gezien zijn stats. Ook met AQ, QK, QJ, QT, AJ, KJ, QJ, TJ, AK floats, KT...

De Turn brengt een K die wel wat in zijn range zit (besef ik nu ik de callingrange schreef). Ik dacht: de K is een overpair en hij zal heel veel moeten folden. Ik heb ook nog een OESD erbij.

Wat denken jullie?
  • 5 antwoorden
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      villain is 28/2
      deze speler behandel ik als vis. volgens het "8 type tegenstanders" het motto: niet bluffen.
      de overshove op de turn zou ik dus nooit doen. vissen denken niet na, die hebben een tptk en callen.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      villain is 28/2
      deze speler behandel ik als vis. volgens het "8 type tegenstanders" het motto: niet bluffen.
      de overshove op de turn zou ik dus nooit doen. vissen denken niet na, die hebben een tptk en callen.
      Als ze tptk hebben wel ja.. maar wist ik niet he :D
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Preflop prima.
      Flop is prima om door te barrelen.
      Turn check/call ik een kleine bet en check/fold ik op een shove. Villian ziet er uit als een passieve vis dus hij zal nooit bluf shoven op zo'n board, als hij klein bet en je callt heb je genoeg implied odds op de river.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Preflop prima.
      Flop is prima om door te barrelen.
      Turn check/call ik een kleine bet en check/fold ik op een shove. Villian ziet er uit als een passieve vis dus hij zal nooit bluf shoven op zo'n board, als hij klein bet en je callt heb je genoeg implied odds op de river.
      Ben het er wel mee eens. 28/2 ziet er heel passive en station uit dus bluffen gaat niet echt lukken en een freecard krijgen misschien wel :)
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      De isolatie pre-flop vind ik te loose vanuit MP2 wanneer er een 28/2 station achter je zit, waar je uit positie tegen moet spelen. Zelfs tegen hem ben je niet blij met je kicker en zijn stack geeft je weinig ruimte om goed post-flop te kunnen spelen. Dan zie ik eerlijk gezegd nog liever een limp-behind als er geen agressieve spelers achter je zitten, omdat je hand het in een multi-way pot wel goed doet. Een limp is trouwens niet per se dead money als villain altijd limp/called, dus dat vind ik niet echt een argument hier om te isoleren.

As played vraag ik me af waartegen je valuebet. Ik denk dat ik hier de flop ga check/callen omdat ik villain met niets slechters zie callen wanneer je bet. Daarnaast heb je nog wat fijne turnkaarten (zoals een K, T, 9 of ) waarmee je de turn c/rAI kan spelen. Wanneer je wel gaat betten maak ik het wel kleiner omdat je nu vervelende stacksizes overhoudt op de turn. Dus dan bet ik de flop $1,- ofzo.