Nl20 - 35

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      $0.10/$0.20 No Limit Holdem
      888
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG iDERB2 ($20.92)
      UTG+1 rpm1985 ($17.68)
      MP1 imbahness ($21.95)
      MP2 toby_911 ($20.30)
      MP3 adamboyle ($18.71)
      CO spoophie31 ($7.56)
      BTN winchy71 ($8.17)
      SB Farmarchist ($28.08)
      BB mike2953 ($25.75)

Pre-Flop: ($0.30, 9 players) Farmarchist is SB 3:club: 5:club:
      4 folds, adamboyle calls $0.20, spoophie31 calls $0.20, 1 fold, Farmarchist calls $0.10, mike2953 checks

Flop: 2:diamond: 4:spade: 5:diamond: ($0.80, 4 players)
      Farmarchist bets $0.60, 1 fold, adamboyle calls $0.60, spoophie31 calls $0.60

Turn: A:spade: ($2.60, 3 players)
      Farmarchist bets $1.95, adamboyle calls $1.95, spoophie31 calls $1.95

River: 9:diamond: ($8.45, 3 players)
      Farmarchist checks, adamboyle checks, spoophie31 goes all-in $4.81, Farmarchist ????

2 spelers limpen:

de MP3 speler is superfishy en speelt zowat 47/12 ofzo. En de andere in de CO speelt 28/0 op 23 hands. Ik krijg een freeplay.

Een zeer goede flop voor mijn handen dus ik bet vrij groot uit. Als ze callen zie ik ze dit vooral met PP's doen of met FD's en Ax.

Op de T komt zowat de perfecte kaart voor me maar maakt het er nog drawier op. Ik bet dus alweer groot ter protectie en krijg weer 2 calls. Ik denk nu vooral dat ze Ax of draws spelen.

Op de river komt de voornaamste draw aan dus ik check, ik weet niet of een soort van donkbet beter was maar dan zou ik me al te snel commited voelen denk ik.

De grootste van de 2 stacks checkt behind en de andere smijt er nog een half pot bet in.

Moet ik hier callen?
  • 7 antwoorden
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      4-way zou ik de flop passief spelen
      op de turn daarentegen groot valuebetten. zelfs 1-1,5 keer pot of zo tegen 3 man

as played op de river denk ik dat je wel moet callen. een vis doet dit ook met minder dan een flush.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      4-way zou ik de flop passief spelen
      op de turn daarentegen groot valuebetten. zelfs 1-1,5 keer pot of zo tegen 3 man

as played op de river denk ik dat je wel moet callen. een vis doet dit ook met minder dan een flush.
      Okej , flop moest zeker 2.3$ nu ik het zo zie.. zware fout.
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Preflop fine.
      Flop zou ik hem passief spelen, omdat heel veel turn kaarten voor jou niet gunstig zijn om door te barrelen en dan houd ik de pot liever wat kleiner.
      Turn is wel een grote value bet tegen flushdraws.
      River is een fold omdat er op de micro limieten bijna niet word geblufft op de river en je tegen 2 man eigenlijk wel 100% van de keren een flushdraw ertussen hebt zitten.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Preflop fine.
      Flop zou ik hem passief spelen, omdat heel veel turn kaarten voor jou niet gunstig zijn om door te barrelen en dan houd ik de pot liever wat kleiner.
      Turn is wel een grote value bet tegen flushdraws.
      River is een fold omdat er op de micro limieten bijna niet word geblufft op de river en je tegen 2 man eigenlijk wel 100% van de keren een flushdraw ertussen hebt zitten.
      Bij wat je zegt over de flop zou ik dan gaan denken: als er zoveel slechte kaarten kunnen komen moet ik nu betten om te protecten en de pot daar oppakken is ook goed.

Oke. Dacht al dat de river een fold moest zijn
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Denk je dat je 4 way de pot op zo'n flop ooit gaat pakken?
    • EevQQ
      EevQQ
      Bronze
      Je hoeft TP niet echt de protecten op deze flop want veel is die niet waard. Op de T komt meestal een overcard en dan heb je niks meer. Je flopbet is nu meer een semibluf terwijl je FE heel erg laag is.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop fold. Je zit in een vervelende positie en je hand heeft enorme reverse-implied odds. Je drawed maar heel erg zelden naar de nuts en in zo'n multi-way pot is de kans best groot dat je behind bent wanneer je actie krijgt op een board met 3 's.

As played check/call flop. Je hebt 0,0 foldequity op zo'n board 4-way en draws agressief spelen kan alleen wanneer je foldequity hebt. Nu je de turn heel waarschijnlijk de nuts hit zou ik overbetten naar $4,- ofzo zodat de shortstack in een push/fold spot terecht komt en je de pot bouwt om MP3 te stacken op een blank river. Deze river is allesbehalve een blank en 3-way heeft er sowieso wel iemand de flush. Dus check/fold is prima.