Account afsluiten?

• RicoHDT
      RicoHDT
      Bronze
      ik heb door de jaaren heen voordat ik al een Pokerstrategy account had op meerdere poker rooms accounts aan gemaakt

en mijn vraag is kan ik die laaten afsluiten ofzo?
      ik krijg nergens rakeback of pokerstrat punten behalfe op de gaare sites zoals everest/william hill/770 die toen nog niet beschikbaar waren

sites waar ik graag op speel FT/PP/PS/888/PKR heb ik accounts op gemaakt zonder de psvip code ik zou graag strat punten willen ontvangen om merdere video's te kijken op hogere ranks
  • 1 antwoord
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Van wat ik weet kan dat (vrijwel) alleen op sites waar je nog nooit voor echt geld hebt gespeeld. Je kan altijd proberen te mailen naar de betreffende sites zelf, momenteel is vrijwel iedere site blij met mensen die er (op)nieuw willen spelen dus zeker de moeite waard. Heb onlangs ook een William Hill account laten sluiten en met succes geopend via Pokerstrategy na wat mail-werk. Als je dat wel gedaan hebt dan vind je hier wellicht sites die je nog niet geprobeerd hebt:

http://nl.pokerstrategy.com/online-poker-rooms/

Hoop dat er eentje voor je tussen zit zodat je voor SP's kan spelen. Laatste tip, gebruik wat minder a's in woorden.

Succes in ieder geval :f_grin: