NL10 A2s steal

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      MP2=21/0/460 en een ftcbet van 58%

Ik wil de pot gewoon stelen, maar word gecalld.
      Ook mijn c-bet wordt gecalld
      Is mijn barrel op de T te verdedigen?
      En wat doe ik op de R?

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
      OnGame
      8 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($4.85)
      UTG+1 ($9.95)
      MP1 ($15)
      MP2 ($9.90)
      CO ($12.34)
      Sol4r (BTN) ($10.45)
      SB ($6.68)
      BB ($18.45)

Pre-Flop: ($0.15, 8 players) Sol4r is BTN 2 :club: A :club:
      3 folds, MP2 calls $0.10, 1 fold, Sol4r raises to $0.40, 2 folds, MP2 calls $0.30

Flop: 10 :heart: 3 :club: 7 :heart: ($0.95, 2 players)
      MP2 checks, Sol4r bets $0.60, MP2 calls $0.60

Turn: 9 :diamond: ($2.15, 2 players)
      MP2 checks, Sol4r bets $1.50, MP2 calls $1.50

River: Q :heart: ($5.15, 2 players)
      MP2 checks
  • 3 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Villian lijkt best wel op een callingstation, dus je kan de flop nog wel c-betten, maar turn is het gewoon check/fold, hij gaat toch niet folden.
      River check je ook gewoon behind want hij gaat alle handen wel callen
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Villian lijkt best wel op een callingstation, dus je kan de flop nog wel c-betten
      Dit is nogal tegenstrijdig. Tegen stations moet je juist niet gaan c-betten met air, omdat ze toch wel callen. :)

Pre-flop isoleren (helemaal in positie) vind ik wel oké als je tegenstander 58% fold op c-bets. Dan kan je namelijk veel droge flops half of 2/3e pot c-betten waardoor het c-betten alleen al profitabel is.

Deze flop vind ik echter geen goede flop om te c-betten. Villain kan hier heel veel draws hebben geflopt en ook veel pairtjes (Tx, 7x, middle-pairs) die de flop niet op gaan geven. Je kan hier het beste behind-checken omdat je dus weinig foldequity hebt tegen zijn range en je vaak gecalled gaat worden.

As played moet je de turn behind-checken. De 9 is een kaart die villains range vaak zal verbeteren en draws en hoge pairtjes zullen nog steeds niet gaan folden. De river kan je nu het beste opgeven, de -draw komt aan en zelfs als villain die niet heeft gehit is het maar de vraag of hij dit als een scarecard ziet, gezien zijn passiviteit en het feit dat hij je al twee straten lang downcalled.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Thanks.

Ik heb me van het weekend wat verdiept in c-betting (Leakbuster artikel; mijn c-betting was inderdaad een punt van aandacht) en ik zie nu zelf ook dat dit een vreselijke spot is om te c-betten. (Laat staan te 2nd barrelen)