[AFGEROND] [Staking] - Staking $7 18 mans

• Willem103
      Willem103
      Bronze
      Wie ben ik?
      Ik ben Willem. Denk dat velen mij wel kennen. Speel de $7 18 mans, zie mijn 1e blogpost voor hoe het daar meegaat: Mijn Blog

Waarom wil ik een staking aanvragen?
      Ik woon sinds enkele weken op kamers, of voor de belgen "op kot", en heb nog een schuld bij mijn ouders voor al het meubilair. Ik wil daar zo snel mogelijk vanaf en ga dus ook mijn hele roll uitcashen.

Waarom denk ik dat een staking winstgevend kan zijn voor beide partijen?
      Ik denk dat een staking voor beide partijen winstgevend kan zijn. Ik heb zeker het gevoel dat ik deze limiet beat en heb ook van een PS coach te horen gekregen dat die dacht dat ik zeker een winning player ben :) Wil overigens van mijn eigen geld nog wel 1 coaching kopen.

Verder kan ik veel volume maken. Ik denk zeker zo'n 300 games in de week, wat dus neerkomt op ongeveer 900 VPP in de week.

Room?

Pokerstars

Hoeveel bedraagt de staking?
      Het liefst zoek ik 1 of 2 mensen die mij willen staken voor een bedrag rond de $700/$800. Wil graag eerst via skype overleggen.

Hoelang duurt de staking?

Zolang beide partijen zich er goed bij voelen kan de staking gewoon blijven doorgaan.

Winstverdeling?

50/50

Verder info:

Je kan hier reageren of mij toevoegen op skype :)
  • 8 antwoorden
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Ik wil je wel sowieso staken, maar ik heb atm niet de juice om zo'n deal te maken.

Moest het meer een backing worden zou ik graag 100$ reserveren
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Bij deze is je aanvraag goedgekeurd, wel wil ik iedereen wijzen op onderstaande disclaimer:

PokerStrategy.com wil iedereen graag de mogelijkheid bieden tot het houden van backings, stakings en swaps. Er zal geprobeerd worden dit in zo'n goed mogelijke banen te leiden, maar PokerStrategy.com is op geen enkele manier verantwoordelijk, danwel aansprakelijk, voor eventuele gevolgen. Het meedoen aan stakings, backings en swaps gebeurt dus volledig op eigen risico.

Raadpleeg de stickies voor meer informatie, hints en tips.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Heb je toegevoegd op Skype.
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Even voor de zekerheid of ik het goed begrijp aangezien ik nog niet eerder met een staking heb mee willen doen.
      Stel ik stake voor 20%, en de winstverdeling is 50-50%, dan krijg ik van elke dollar die jij winst maakt 10 cent toch?

Als ik het goed begrijp, wil ik je wel staken voor een 200$.
      Laat maar horen of je geinteresseerd ben
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Willem103

Het liefst zoek ik 1 of 2 mensen die mij willen staken voor een bedrag rond de $700/$800. Wil graag eerst via skype overleggen.

Heb wel interesse, maar die 700/800$ is dit per persoon?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Oorspronkelijk gepost door Willem103

Heb wel interesse, maar die 700/800$ is dit per persoon?
      Ik denk dat hij met een 100-tal BI zal willen beginnen. Dus denk samen 700-800 dollars.
    • Willem103
      Willem103
      Bronze
      Sorry voor degene die nog geïnteresseerd waren, maar ik heb inmiddels mijn staker gevonden. DeKuip zal mij gaan staken :) Ik ben hem erg dankbaar voor deze kans en ga mijn uiterste best doen.

Deze kan op slot. Voortgang zal ik bijhouden in mijn blog.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Done.
      Succes ermee!