Hey !

• YabYayo
      YabYayo
      Bronze
      Nadat ik me op het engelse forum heb aangemeld doe ik dat ook nog maar even hier, voor de makkelijkere praat ;)

Ik speel nu zon 3 maandjes poker en het bevalt me wel.. Ik heb helaas nog geen cent winst gemaakt maar ik merk wel heel duidelijk dat m;n game met de dag vooruit gaat.

Wat raden jullie nou aan , naast alle articles en videos lezen/kijken, om mn spel nog meer te verbeteren? Is er ergens goedkope coaching te krijgen?
      (ik heb maar 18$ BR op het moment en wil geen 100e euro's in poker stoppen zodat ik winst heb gezien).

Ook meteen een bijvraagje, ik wil dus HEM aanschaffen maar dat kan alleen door moneybookers of een Creditcard. Zijn er hier mensen die een alternatief betaal middel hebben gevonden? Ik heb alleen toegang tot Ideal en ben ook niet van plan een creditcard te nemen.

Aju!
  • 4 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Ik zou gewoon de gratis coachings volgen van Pokerstrategy. Die vind je hier. En dan vooral veel handjes posten om te laten beoordelen. Succes ermee.
    • brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      Hej YabYayo,

Denk vooral aan het BRM. Als je nog maar 18$ hebt stel ik voor om NL2 te spelen. Perfect imo om je spel te oefenen en te verbeteren. Ik speel het nu zelf ook al enkele maanden (6tafels NL2) en het bevalt me zeer goed.

succes.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Welkom & Veel Succes!
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Ik zou inderdaad beginnen met de strategie artikelen te lezen, de chars uit te printen en deze erbij te houden. Verder zijn er wekelijks veel openbare coachings die je kan volgen.

Wat ben je zelf van plan te spelen SnG of Cash?

Oorspronkelijk gepost door YabYayo
      Ook meteen een bijvraagje, ik wil dus HEM aanschaffen maar dat kan alleen door moneybookers of een Creditcard. Zijn er hier mensen die een alternatief betaal middel hebben gevonden? Ik heb alleen toegang tot Ideal en ben ook niet van plan een creditcard te nemen.

Aju!
      Ik heb eergister ook HEM aangeschaft en heb dit via moneybookers gedaan. Werkt heel simpel vooral met Ideal. Ik zou hier gewoon een account aanmaken en dan heb je hem zo binnen!