MTT SNG : Less Tilting more playing.

• Roachor
      Roachor
      Bronze
      Hallow allemaal,

Introductie

Zal me eventjes introduceren, mijn naam is Kevin en ben inmiddels alweer 25 jaartjes oud en woon sinds een half jaartje op mezelf. Ik woon in Ede en werk in Nieuwegein, dus elke dag lekker heen en weer met het OV ;) dit betekend dus dat ik van 7 tot 7 van huis ben, daarna boodschappen -> eten -> opruimen.. weinig tijd dus :(

Ik schuim nu al een tijdje rond op het forum en lees veel blogs van andere gebruikers en zie dat die er toch redelijk wat motivatie uit halen dus denk ik maak er ook maar 1 :)

Geschiedenis

Ik ben sinds begin 2010 lid van dit forum en ben begonnen met STT daarna Cashgames(bss,mss) en wil me nu focussen op de 45 mans en als ik die onder de knie heb MTT's en 180mans erbij.

Doelen

:club: Zelfvertrouwen krijgen in mijn spel. (Wat nogal een uitdaging word, heb irl totaal geen zelfvertrouwen)
      :club: Goede denkwijze krijgen.
      :club: Volume + less tilten

Wat te veranderen op dit moment :

:club: Niet meer onderuitgezakt op de bank zitten met laptop op schoot en de tv aan pokeren.
      :club: Minder blowen.
      :club: Geconcentreerder spelen.
      :club: Betere poker mindset.

Hoe wil ik mijn doelen bereiken

:club: Heb van de week the Poker Mindset gekocht, deze doorlezen en bestuderen (Heb al 1 puntje van mezelf dat niet goed is, ik ben shortterm player)
      :club: Alle artikelen doorlezen en bestuderen die voor mij beschikbaar zijn.
      :club: Een setup maken op de eettafel voor m'n poker business (m'n bureau is niet echt super fijn en eten doe ik wel op de bank :P )
      :club: Wil minimaal 50 sng's per week spelen, dit is voor mij een behoorlijke increase in volume (speel nu 1 a 2 sng's op een avondje en dan weer een paar dagen niet na een bad beat). dus dat betekend aantal tafels omhoog gooien naar 3 of 4 maar dit doe ik geleidelijk.
      :club: Coachings volgen
      :club: Handjes posten
      :club: Actiever discuseren op het forum. Heb al snel het gevoel dat ik alleen maar domme troep praat en dat ik niks toevoeg aan de discussie dus post daarom amper.
      :club: een pokerbuddy vinden die ook de 45 mans speelt en ook nog aan het leren is, dus een beginner. (ok oke je bent nooit klaar met leren maar iig bezig met de basics :) )
      :club: Studieclub? is die er voor 45 mans ? wat houd dit in precies ?
      :club: Structuur in mijn leermateriaal brengen, heb nu vanalles wat en kijk alles door mekaar heen, dit is niet goed!

Ik denk belangrijkste van alles : tilt onder controle krijgen!

Tools

:club: Ik heb tot mijn beschikking :
      :heart: Holdem Manager
      :heart: SNGwizard (not rlly legal)
      :heart: TableNinja (not rlly legal)
      :heart: Pokerstars Client ;)

Bankroll

Omdat ik nogal wantrouwig ben in mijn eigen doen (lees zelfvertrouwen probleem) ben ik redelijk nitty in mijn bankroll (magoed, beter te nitty dan te loose toch? )

Bankroll op dit moment : 100,60

Ik zal beginnen op de 0,50 cent Turbo variant en zal naar de 1,- verhuizen zodra ik 110,- dollar heb. voor MTT's hou ik de 0,10 cent aan dat zijn wel leuke om te spelen.

Ik hoop dat ik iemand weet te boeien en inspireren om ook een blogje te maken, het uittypen van je doelen en plannen is zeker aan te raden!
  • 27 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Veel succes!
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Even een status updateje.

Gister maar 2 SNG's gespeeld omdat ik nogal laat thuis was van me werk.

Bij 1 10e
      Bij andere 4e, had 3e kunnen worden maar de shorty met 500 chips met 1.2k blinds won 5x een all-in op rij :( en daarna buste hij mij toen ik allin op hem ging met K 9s (ik sb hij bb) en hij kreeg een straat. achja :) thats poker

Waarom maar 2 tafels ? nouja, wil langzaam uitbreiden, van de week start ik er 3 en als ik daar een beetje aan ben gewend gaat het naar de 4 daarna 5 etc etc etc.

Me Bankroll staat dus inmiddels op : 102.17

Vandaag weinig poker ben ik bang. Ik gaat nu naar m'n zus toe om laminaat te gaan leggen (de laatste 2 maanden al mijn zaterdagen al klussen bij me zus :( ). En daarna naar me ouders om de computer van hun opnieuw te installeren.
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      zucht, kan maar geen tijd vrij nemen voor het poker :( weekend druk geweest, gisteravond boodschappen en andere huishoudelijke taken en vanavond overwerken dan kom ik waarschijnlijk pas 9 uur thuis en omdat ik nogal een slaapkop ben lig ik een uur later alweer in me bedje :) (6 uur gaat de wekker weer :( )

Ook leuk nieuws... me laminaat in de gang komt omhoog :( dus ook weer extra werk tedoen thuis.. AAAH. Wil weer terug naar me mammie :P
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Roachor
      zucht, kan maar geen tijd vrij nemen voor het poker :( weekend druk geweest, gisteravond boodschappen en andere huishoudelijke taken en vanavond overwerken dan kom ik waarschijnlijk pas 9 uur thuis en omdat ik nogal een slaapkop ben lig ik een uur later alweer in me bedje :) (6 uur gaat de wekker weer :( )

Ook leuk nieuws... me laminaat in de gang komt omhoog :( dus ook weer extra werk tedoen thuis.. AAAH. Wil weer terug naar me mammie :P
      Succes! Goede opzet van je blog! Ik ben zelf beste wel chaos! Ook ik wil de 45 mans spelen maar heb net zoveel tijd als jij ongeveer!

Ps.. nu maar hopen dat de laminaat bij je zus niet omhoog komt zetten :D :D
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Good luck!!
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door johninho123

Succes! Goede opzet van je blog! Ik ben zelf beste wel chaos! Ook ik wil de 45 mans spelen maar heb net zoveel tijd als jij ongeveer!

Thanks! :) Rot is dat he tijdgebrek :(

Wat speel je nu dan ? of gewoon 45 mans ? zag dat je ook wat MTTtjes speelde ?

geen blogje ? ben alle 45 mans blogjes (heb er tot nu toe 2 :] ) aan het verzamelen! Staat altidj wel een hoop informatie in.

Achja, laatste tijd alleen maar ruzie met me zus (sinds ik ben verhuisd eigenlijk) dus dat laminaat van der mag wel omhoog klappen hoor :) mag ze het lekker zelf fixen!

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
      Good luck!!
      Danku danku :)
    • johninho123
      johninho123
      Bronze

Thanks! :) Rot is dat he tijdgebrek :(

Wat speel je nu dan ? of gewoon 45 mans ? zag dat je ook wat MTTtjes speelde ?

geen blogje ? ben alle 45 mans blogjes (heb er tot nu toe 2 :] ) aan het verzamelen! Staat altidj wel een hoop informatie in.

Achja, laatste tijd alleen maar ruzie met me zus (sinds ik ben verhuisd eigenlijk) dus dat laminaat van der mag wel omhoog klappen hoor :) mag ze het lekker zelf fixen!

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
      Good luck!!
      Danku danku :)
      Ja ik speel ook 45 mans op pokerstars 3,50$ maar heb afgelopen weekend getild en alles met cashgame en HU verloren! Mtt probeer ik in het weekend te spelen!

Verder werk ik full time van maandag tot vrijdag en voetbal ik ik 3 avonden in de week! En dan heb ik ook nog een vrouw en 2 kinderen die aandacht vragen haha! Was altijd drama tot ik van de week 600 dollar uitcashte toen mocht ik ineens vaker pokeren:D :D
    • Roachor
      Roachor
      Bronze

Ja ik speel ook 45 mans op pokerstars 3,50$ maar heb afgelopen weekend getild en alles met cashgame en HU verloren! Mtt probeer ik in het weekend te spelen!

Verder werk ik full time van maandag tot vrijdag en voetbal ik ik 3 avonden in de week! En dan heb ik ook nog een vrouw en 2 kinderen die aandacht vragen haha! Was altijd drama tot ik van de week 600 dollar uitcashte toen mocht ik ineens vaker pokeren:D :D
      Oh :( das niet zo mooi :( Heb je er lang over gedaan om bij de 3.5 te komen?

Dat is inderdaad een drukke schema! Maar wel living the life :) Vrouw + kinderen.. ben er jaloers op!

600 dollar is toch wel erg netjes :) meteen op aan schoenen ? hehe.

als je wilt kan ik je wel POker mindset sturen, helpt wat tegen de tilt :)
    • johninho123
      johninho123
      Bronze

Oh :( das niet zo mooi :( Heb je er lang over gedaan om bij de 3.5 te komen?

Dat is inderdaad een drukke schema! Maar wel living the life :) Vrouw + kinderen.. ben er jaloers op!

600 dollar is toch wel erg netjes :) meteen op aan schoenen ? hehe.

als je wilt kan ik je wel POker mindset sturen, helpt wat tegen de tilt :)
      Haha tnx ja heb ook niks te klagen! Wat houd dat in poker mindset?:P

Ik speel wel niet volgens brm ...maar ik kan me gewoon niet concentreren op lager limieten! Sorry :P
    • Roachor
      Roachor
      Bronze

Haha tnx ja heb ook niks te klagen! Wat houd dat in poker mindset?:P

Ik speel wel niet volgens brm ...maar ik kan me gewoon niet concentreren op lager limieten! Sorry :P

The Poker Mindset is een boek dat volledig is gericht op de mentale benadering van het poker. Er komt geen strategie aan bod in dit boek.
      Inhoud

Het doel van het boek is om je een manier van denken aan te leren die ervoor zorgt dat je het pokerspel mentaal beter benadert. Deze mentale benadering van het spel wordt The Poker Mindset genoemd door de schrijvers.

Heb hem als Ebook en als .mp3 (dan gaat zo'n generieke computer stemmetje alles oplezen :P )
    • kokkie1975
      kokkie1975
      Silver
      ook hier ff bolletje droppen.

suc6 :)
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Succes :) komen binnenkort wat 45man vids hopelijk heb je daar wat aan.
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Thanks! En nice :D Heb die 18 mans vna jou ook gekeken een tijdje terug en die zat super in mekaar!

Ik kijk erna uit :) alvast bedankt voor de tijd en moeite die je erin stopt.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      schiet eens op jongûh!!! :s_cool:
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Schiet totaal niet op met me doelstellingen deze week :(

hele week al aan het overwerken dus pas na 9 uur thuis en daarna nog huishoudelijke dingen doen en gereedmaken voor de volgende dag. Vanavond naar me ouders toe eten + nog wat bewerkingen aan de computer doen.

Vrijdag waarschijnlijk ook weer overwerken, alles klaarzetten voor de trainingen volgende week.

Zaterdag weer klussen bij me zus thuis, daarna bij me ouders eten dan hopelijk in de avond nog wat poker actie.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Gisteravond toch nog even een sessie gespeeld met 2 tafels.

16e en 4e.

vanmiddag naar Amsterdam, waarschijnlijk pas rond half 9 thuis en dan is de taptoe bezig voor m'n appartement. :( weer een avond in de herrie zitten whehe.
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Hoest met laminaat leggen? Nog picca's van zus op je blog of.... :D :D kidding.

Ik heb meestal ook sessies van 2 tafels hahah meer kan ik er niet zo weinig tijd!

Vanavond ook weer zaalvoetbal en weekend hebben we dorpsfeest dus alleen maar zuipen ! Gister wel 1x eerste 45 man en 1x eerste 9 man! verder weer hoop HU gespeeld maar dat moet ik echt niet doen en toch doe ik het weer ! Ik ben zo zwak! :facepalm: :facepalm:
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Hoest met laminaat leggen? Nog picca's van zus op je blog of.... :D :D kidding.

Ik heb meestal ook sessies van 2 tafels hahah meer kan ik er niet zo weinig tijd!

Vanavond ook weer zaalvoetbal en weekend hebben we dorpsfeest dus alleen maar zuipen ! Gister wel 1x eerste 45 man en 1x eerste 9 man! verder weer hoop HU gespeeld maar dat moet ik echt niet doen en toch doe ik het weer ! Ik ben zo zwak! :facepalm: :facepalm:
      Ja gaat goed.. niet echt uber quick maja, we komen er wel :D Ennuhm pics... hmmm, wil niemand wegjagen hier dus dat doe ik maar niet :)

Ga er van de week maar 3 en daarna 4 opstarten, wel een gewenning aangezien die schermpjes telkens kleiner en kleiner moeten :P begon poker met 1 tafel in fullscreen.

Ben al een hele tijd niet meer 1ste geworden :( grrmbl. Wat is je nickname in poker ? En tja, het is moeilijk om je aan 1 game te houden hehe, heb er ook al moeite mee maja, gewoon denken dat het veel beter is om je eventjes op 1 ding te richten.

ALlisch komt goed.
    • johninho123
      johninho123
      Bronze
      Ja eenmaal final table is gaan met die banaan haha!!

Mijn nickname op stars is johninho123 de jouwe?

Ja mijn max is echt 3 daarna word ik gek haha!
    • 1
    • 2