NL100: Q5s steal

• DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $22,25

0,5/1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.58 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with Q:club: , 5:club: . MP3 posts a blind of $1,00. CO posts a blind of $1,00.
      4 folds, MP3 checks, CO checks, 2 folds, Hero raises to $5,00, 2 folds, Hero gets uncalled bet back..

Final Pot: $3,50

Ik ging natuurlijk voor de dead money van die posters, of is dat veels te riskant hier?
  • 11 antwoorden
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Je bent OOP als ze callen.
      En geen stats = geen steal op NL100 vind ik.
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      zeker niet met Q5, als je stealt moet je toch iets ofwat een hand hebben waarmee je kunt spelen in het geval dat je gecalled word. btw raise je hier niet je weinig? 4BB+2BB van de limpers is toch 6$?
    • KeesAZ
      KeesAZ
      Bronze
      Ik doe het ook gewoon met Any2 hier. 90% van de gevallen pak je gewoon de pot op.
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Dus in 90% van de gevallen wanneer je BB bent folden twee limpers als je met ATS raised? Ik hoop dat ik dat verkeerd begrepen heb want dat is complete onzin.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Kraelog
      Dus in 90% van de gevallen wanneer je BB bent folden twee limpers als je met ATS raised? Ik hoop dat ik dat verkeerd begrepen heb want dat is complete onzin.
      Laat het even duidelijk zijn, het zijn geen limpers, maar posters!!!
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      wel misschien heb ik het verkeerd begrepen.

Preflop: Hero is BB with QClub , 5Club . MP3 posts a blind of $1,00. CO posts a blind of $1,00.
      4 folds, MP3 checks, CO checks, 2 folds, Hero raises to $5,00, 2 folds, Hero gets uncalled bet back..

Kun je dit eens verduidelijken? MP3 & CO betten allebei 1 BB en moeten daarna nog eens checken? waarna jij raised?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ja, ze posten de BB.
      Dus ze zitten net aan tafel en kunnen wachten totdat de BB langs komt, of hem meteen al betalen. Ze hebben hem meteen betaald, dus voordat de kaarten gedeeld waren hadden ze die $1 er al in gelegd.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Wel er staat toch dat het een blind is dat ze posten? Het zal dus de eerste hand zijn dat ze spelen aan die tafel ;) .

EDIT: DeKuip was me voor
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Raise dan 6BB, maar toch. Je bent OOP. En ga je dan c/f'en vanaf post flop als je met je Hansen-Hand niets hit?
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Gerv
      Raise dan 6BB, maar toch. Je bent OOP. En ga je dan c/f'en vanaf post flop als je met je Hansen-Hand niets hit?
      Ik wilde ook weer niet teveel geld uitgeven aan deze steal. En of ik zal cbetten op een flop is echt puur afhankelijk van de board. Ik hit natuurlijk in 1/3 van de gevallen, daarnaast eventueel flush draws. Ligt er gewoon puur aan hoe de board eruit ziet!
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Wel riskant, maar met de posters is het erg verleidelijk om iets te proberen. Denk dat het wel kan, maar waar je wel op moet letten is dat je die raise grote vaker gaat gebruiken.