NL 25 ak vs 3bet

• Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Ik 4bet niet, normaal wel vaka.. Maar dacht, laten we callen omdat we dan ons niet isoleren tegen AK, QQ+.

Flop call, heb 2 overs + gs.

Turn, ik ship.. maar denk dat een call bij nader inzien beter is?!

River: ik had nog niet aan fold gedacht, moet dat wel?! :P

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.25(BB) Replayer
      SB ($14.22)
      BB ($25.68)
      UTG ($31.37)
      Hero ($26.80)
      BTN ($25)

Dealt to Hero K:spade: A:diamond:

fold, Hero raises to $0.75, fold, fold, BB raises to $2.40, Hero calls $1.65

FLOP ($4.90) J:club: T:spade: 2:diamond:

BB bets $2.90, Hero calls $2.90

TURN ($10.70) J:club: T:spade: 2:diamond: A:club:

BB bets $6.70, Hero raises to $21.50 (AI), BB calls $13.68 (AI)
  • 2 antwoorden
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Als je op turn gaat raisen ga je jezelf enkel isoleren tegen beter, de flop+turn is uberscary in deze 3bet pot en hit de range van jullie beiden. Daarom vind ik een call beter.

Op river is het erg villain afhankelijk. Een agressieve villain call ik down anders niet.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ik 4bet/call maargoed, dat is vrij duidelijk. 1/10e van een stack oppakken pre is heel erg nice, zeker als je weet nog 39% te hebben in allin situaties(maw in EV verlies je maar 20bb als je geshovet word door zn toprange)

wat heb je te zeggen over villains 3bettingrange? als die zo wijd is als je suggereert, is de optie fold nergens in de hand mogelijk, maar zal t steeds vaker naar 4bet neigen pre :P . ik station dan af op turn en river overigens, verwacht dat ie nog af en toe wel een hand heeft waar ie geen clue heeft hoe die te spelen op de river (any Ax pretty much) en denkt veel FE te hebben op een riverjam (wat ie ook heeft wss, AK is de top van je range en je zegt in je post al dat je erover denkt om dat te folden)