ak slecht gespeeld

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      $0.10/$0.25 No Limit Holdem
      PKR
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Aherli ($25.05)
      UTG+1 KQRNEL ($25.71)
      CO karatsj ($28.20)
      BTN rhinovic ($24.35)
      SB idlemode ($24.90)
      BB franki38 ($13.75)

Pre-Flop: ($0.35, 6 players) karatsj is CO A:spade: K:spade:
      2 folds, karatsj raises to $0.75, rhinovic raises to $2.25, 2 folds, karatsj calls $1.50

Flop: 3:heart: J:club: K:heart: ($4.85, 2 players)
      karatsj checks, rhinovic bets $3.63, karatsj raises to $10.25, rhinovic goes all-in $22.10

Final Pot: $37.20

Allereerst ik weet dat ik deze hand vreselijk gespeeld heb. In de 3 bet range van villain zitten hier zeker veel slechtere handen dan de mijne maar ik wil niet 4 betten want uit history weet ik dat zijn all in-range qq+ is en dus kan ik at best flippen. Folden behoort zeker niet tot de opties en een call vond ik dus het beste lijken ook al zit ik OOP.
      Postflop checkraisen is slecht gespeeld denk ik omdat ik me hierdoor alleen maar isoleer tegen beter en zeer sterk overkom. Maar aan de andere kant als ik blijf callen OOP wordt het moeilijk om de hand te spelen omdat er zoveel slechte kaarten kunnen komen. Uiteindelijk is dit mss tot de beste mogelijkheid?
  • 8 antwoorden
    • Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Ik 4bet dit en as played c/r ik ai.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Maar bij een 4 bet zal villain een groot deel van zijn hande folde en wanneer hij AI gaat sta ik er slecht voor denk ik. En voor de spel op flop zoals ik reeds zei vind ik dat ik me isoleer tegen beter.
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Hoe groot is je history met deze gast? Want 2 keer zien bv. dat hij QQ+ shovet wil niet zeggen dat hij dat enkel met dat doet uiteraard. Ik baseer mijn 4betreads op meer dan 1k hands, wat dus vrij uitzonderlijk gebeurt en enkel met regs. Omwille van zijn stack ziet het er ook niet echt een reg uit. Daarom zou ik gwn preflop shoven.

Je ziet dat het anders OOP lastig spelen wordt, zelfs als je hit! As played zou ik zoals je zelf aanhaalt niet checkraisen, tenzij je misschien een min checkraise maakt om te inducen (Judges?) Ik vraag me verder ook af of dit een goede flop is om op te leaden. Of zelfs ch/c flop donk turn of ch/c flop ch/r turn all-in op non :heart: Denk dat er bij allen wel iets van te zeggen is.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Maar wnr ik c/c speel of flop en turn is blank dan kan ik dus eigenlijk niet wegkomen van hand? En het probleem is dat ik geen HUD heb op PKR waardoor ik vrij moeilijk mensen op ranges kan zetten :(
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door karatsj
      Maar bij een 4 bet zal villain een groot deel van zijn hande folde en wanneer hij AI gaat sta ik er slecht voor denk ik. En voor de spel op flop zoals ik reeds zei vind ik dat ik me isoleer tegen beter.
      t is niet erg om een pot op de pakken pre. wat ik ergens anders ook al heb gezegd, als zn 3betrange niet gelijk is aan zn stackoffrange (wat bij sommige nits wel zo is ongeveer) dan is afstacken met AK pre gewoon prima gezien je vaak genoeg deadmoney oppakt
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      zo had ik het nog niet bekeken, bedankt voor de feedback.
      Villain had AA btw :(
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door karatsj
      zo had ik het nog niet bekeken, bedankt voor de feedback.
      Villain had AA btw :(
      ja i figured, anders zou je die hand wss niet hebben gepost.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      idd maar moet het op de lange termijn bekijken i guess.