wat doen met fpp? en nog enkele vraagskes

• olivernaesen
      olivernaesen
      Bronze
      Hey,

Dit is mijn eerste post op dit forum, dus zal mezelf maar even voorstellen:p.
      Mijn naam is Oliver, 20j, uit Oost-Vlaanderen, Belgie.
      Ik studeer in Gent, Lo en bewegingswetenchappen. Mijn hobby's zijn wielrennen, uitgaan met vrienden (winner combinatie lol), en obv. poker.

Pokerstory geen bijzonder verhaal, verbraste het startkapitaal op fulltilt :facepalm: . Stortte nog een aantal keer 50€ maar ging steeds broke.
      De reden was simpel, speelde zonder BRM, begon te flippen na bad beat en speelde voor ganse BR,...
      Tijdje niet gespeeld tot ik rond mei dit jaar, na lezen van veel artikels en bekijken van veel filmpjes op deze site, terug 50€ op fulltilt stortte en mn BR wist op te bouwen tot ik ongeveer 500$ winst (over volledige 'carriere') had. De dag na men laatste examen wou ik een stuk meer beginnen spelen maar ging ft offline :rage: . Bijgevolg maakte ik een account op Stars, staat 70$ op maar kan nog niet spelen aangezien ik pas 16/09 21 word...
      Om toch niet alles te verleren speelde ik een beetje in't geniep op de acc van een vriend.
      Momenteel ben ik 1000$ up ongeveer (hopende dat mn ft roll nog live is lol).
      Ik speel graag sng's van 45dln en meer, daarnaast nl10. Wat mijn maingame is moet ik nog ontdekken.
      Misschien start ik wel een klein blogje, waar dan een aantal graphjes te zien zullen zijn.

Hier volgt het topic gedeelte van m'n post.
      Ik zou graag vanaf m'n verjaardag op stars spelen maar heb enkele vragen.
      - Wat is de profitabelste besteding van fpp?
      - Wanneer wordt cash terug internationaal?

Alvast bedankt!
  • 7 antwoorden
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Hee leuk dat je nu ook post op het forum :)
      Ik zou ook even een voorsteltopic maken.
      Met je fpp's zou ik 235fpp hyper sats naar sunday storm spelen. Als je deze al break even speelt is het beter dan cash/toernooitickets.

Hoe bedoel je met cash internationaal terugbetaalt. Als je bedoelt op FTP dat weet momenteel nog niemand aangezien rechtszaak is uitgesteld.
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Hij zit waarschijnlijk op een pokerstars.be client en daar kan men cash games voorlopig alleen tegen een beperkt aantal Belgen spelen.

Je kan hier best de artikels over de regulering van de Belgische markt volgen, daar staat nog niet onmiddellijk het antwoord op uw vraag (denk dat niemand dit op het moment kan weten) maar je vindt er wel hoe de zaken er momenteel voorstaan.

Mijn prognose is dat alle Belgen eind dit jaar of begin volgend jaar op pokerstars.be zullen spelen.

Wat uw vraag betreffende het besteden van fpp betreft, ikzelf speel ook de sats naar sunday storm maar dan wel de 210 fpp. Hangt er een beetje vanaf hoeveel fpp je hebt, als het een beperkt volume is, speel je misschien beter de 210 fpp, als het een groot volume is, speel je beter de 235 fpp hypers omdat het dan wat sneller gaat.
    • olivernaesen
      olivernaesen
      Bronze
      Klopt, zit idd op een .be account:)
      Bedankt voor jullie replies, dan ga ik lekker die sat's spelen, en wacht ik tot er wat meer traffic komt op de cashgames vooraleer ik daarmee begin!
      Glhf:)
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Je kan er ook steps satellieten van gaan spelen.
    • Okselson
      Okselson
      Basic
      Waarom geen cash reward?
      Ik vraag me ook af wat te doen met de FPP
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Okselson
      Waarom geen cash reward?
      Ik vraag me ook af wat te doen met de FPP
      omdat er meer value zit in die sat's of steps te spelen. Indien je het een beetje kan natuurlijk ;)
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Je kan ook als Hypers je niet zo goed liggen de "210 FPP turbo 20 mans" spelen naar datzelfde toernooi. Van de 20 zijn er 6 die een ticket krijgen. Deze SNG is over het algemeen makkelijk te beaten alleen duurt het langer. Het hangt er dus een beetje vanaf hoeveel punten je hebt en hoeveel tijd je wil besteden.

Het voordeel van cash is vooral de tijd: 1 klik en je krijgt een cashbonus terwijl je bij de SNG's gewoon moet grinden... het heeft wel meer value maar er staat natuurlijk ook gewoon tijd tegenover.