wat doen met fpp? en nog enkele vraagskes

• olivernaesen
      olivernaesen
      Bronze
      Hey,

Dit is mijn eerste post op dit forum, dus zal mezelf maar even voorstellen:p.
      Mijn naam is Oliver, 20j, uit Oost-Vlaanderen, Belgie.
      Ik studeer in Gent, Lo en bewegingswetenchappen. Mijn hobby's zijn wielrennen, uitgaan met vrienden (winner combinatie lol), en obv. poker.

Pokerstory geen bijzonder verhaal, verbraste het startkapitaal op fulltilt :facepalm: . Stortte nog een aantal keer 50€ maar ging steeds broke.
      De reden was simpel, speelde zonder BRM, begon te flippen na bad beat en speelde voor ganse BR,...
      Tijdje niet gespeeld tot ik rond mei dit jaar, na lezen van veel artikels en bekijken van veel filmpjes op deze site, terug 50€ op fulltilt stortte en mn BR wist op te bouwen tot ik ongeveer 500$ winst (over volledige 'carriere') had. De dag na men laatste examen wou ik een stuk meer beginnen spelen maar ging ft offline :rage: . Bijgevolg maakte ik een account op Stars, staat 70$ op maar kan nog niet spelen aangezien ik pas 16/09 21 word...
      Om toch niet alles te verleren speelde ik een beetje in't geniep op de acc van een vriend.
      Momenteel ben ik 1000$ up ongeveer (hopende dat mn ft roll nog live is lol).
      Ik speel graag sng's van 45dln en meer, daarnaast nl10. Wat mijn maingame is moet ik nog ontdekken.
      Misschien start ik wel een klein blogje, waar dan een aantal graphjes te zien zullen zijn.

Hier volgt het topic gedeelte van m'n post.
      Ik zou graag vanaf m'n verjaardag op stars spelen maar heb enkele vragen.
      - Wat is de profitabelste besteding van fpp?
      - Wanneer wordt cash terug internationaal?

Alvast bedankt!
  • 7 antwoorden
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Hee leuk dat je nu ook post op het forum :)
      Ik zou ook even een voorsteltopic maken.