45s >>> Micro's start, going to the top!

• 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Hallo,

Ik zal het kort en krachtig houden, de 1e alinea :P , mijn grote probleem is discipline. Ik ben een paar dagen op het forum, en dit wordt alweer mijn 2e blog voor een ander soort game. Ik ben pas een paar maanden 18, maar poker al 3 - 4 jaar, en altijd wat anders gespeeld. Ik heb een lange tijd een vaste game gehad, en dat waren de 45s. Ik kon toen alleen niet uitcashen, en ben toen der tijd daardoor alles weer verloren, en een soort van droom was voor mij altijd om de 45s te gaan grinden. Ik ga op de allerlaagste limieten beginnen, en een strak schema aanhouden, ook in combinatie met de studie. Daarnaast heb ik geen groot startbudget, en wil genoeg buy-ins houden, daarom begin ik op de $0.25 45s, met 50BI.

Buiten dit hele verhaal ben ik een grote fan van toernooien, en kan je toch zeker in 45s veel beter je spel verbeteren voor de toernooien dan in een 6-max SNG. Ik ga dat voor de MTT's gewoon hetzelfde houden, strikt 100BI voor een toernooi.

Ik heb in het verleden al tot aan $6.50 45s gespeeld, maar begin ook zo laag om er weer even in te komen.

Ik speel zonder stats/hulpprogramma's.

De regels

- Ik ben verplicht om me aan dit weekschema vast te gaan houden.
      - Ik ben verplicht om me aan mijn bankrollschema vast te gaan houden.
      - Ik ben verplicht om moeilijke spots te kopieren naar een wordpad bestand en deze na de sessie door te lopen, loop ik dan nog steeds vast, dan ben ik verplicht deze te posten in het strategie sub-forum daarvoor, dat doe ik elke zondagavond na de wekelijke globale weekschema update.
      - Ik mag enkel en alleen spelen als ik alleen thuis ben, of mijn ouders slapen, want dan kan ik in alle rust doorgaan.
      - Als ik klaar ben met de studie, en ik heb geen tijd om te spelen, ga ik video's/artikelen lezen/bekijken.
      - Elke zondag avond een update geven, of ik het globale weekschema ben na gekomen, en met welk resultaat.
      - Geen andere dingen doen tijdens het pokeren.
      - Niet op tilt slaan, alleen om 23:00 of 01:00 even vermelden hoeveel games ik voor vandaag heb opgestart, in de breakupdates mag ik natuurlijk wel andere dingen doen.
      - Van de FPP punten, de 15FPP satelliet naar step A spelen of de 60FPP satelliet naar Step 1.
      - 10 tafels blijven spelen, niet meer, niet minder.
      - In de pauze enkel en alleen kijken op welke positie ik sta, tenzij we bij een FT zitten.

Globaal weekschema.

Ik begin op de $0.25 45s, die zijn natuurlijk non-turbo, daarna wil ik de overstap maken naar de turbo's, dus ik heb voor 1 sessie non-turbo 2x zoveel tijd nodig, als voor een turbo, dus in het begin zal het volume lager liggen.

Maandag of Woensdag

- Ik wil dan 1 sessie, en bij turbo's 2 sessies gaan spelen. Alles waar ik voor 23:00 uit ga, mag ik gelijk een nieuwe opstarten, na 23:00 speel ik alles af. Als het op woensdag is, dan speel ik door tot 01:00, steeds blijven reggen wanneer ik ergens uit ga, en de laatste reg ik om 01:00.

Dinsdag

- Ik wil dan 1 sessie, en bij turbo's 2 sessies gaan spelen. Alles waar ik voor 23:00 uit ga, mag ik gelijk een nieuwe opstarten, na 23:00 speel ik alles af. Als ik me niet te moe voel, dan reg ik me door tot 01:00, als ik ergens uit ga.

Donderdag

- Ik wil dan 1 sessie, en bij turbo's 2 sessies gaan spelen. Alles waar ik voor 23:00 uit ga, mag ik gelijk een nieuwe opstarten, na 23:00 speel ik alles af. Als ik me niet te moe voel, dan reg ik me door tot 01:00, als ik ergens uit ga.

Vrijdag

- Geen poker, naar alle waarschijnlijkheid.

Zaterdag

- Geen poker, naar alle waarschijnlijkheid.

Zondag

- Ik wil dan 1 sessie, en bij turbo's 2 sessies gaan spelen. Alles waar ik voor 23:00 uit ga, mag ik gelijk een nieuwe opstarten, na 23:00 speel ik alles af.
      - Ik wil dan de $0.10 van 22:00 spelen, tenzij mijn BR andere MTT's toe laat, dan zal ik gewoon over de week verspreid wat MTT's gaan spelen.

Bankrollschema

$0.00 - $37.50 ( $0.25 45s )
      $37.50 - $150.00 ( $0.50 45s )
      $150.00 - $437.50 ( $1.50 45s )
      $437.50 - $1050.00 ( $3.50 45s )
      $1050.00+ ( $7.50 45s )

Langzaam aan omhoog gaan.

Startroll - $12.50
  • 192 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Dan gaan we maar even de 1e sessie spelen.
    • Umag0n
      Umag0n
      Bronze
      Ziet er goed uit , hoop dat je je eraan kan houden. En wat is er met je startkapitaal gebeurt? :o.

Succes iig! Zal af en toe kijken / volgen.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Voor vandaag hebben we 11 games opgestart, en die ga ik nu verder afspelen, zal de resultaten na alle games hier plaatsen.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Umag0n
      Ziet er goed uit , hoop dat je je eraan kan houden. En wat is er met je startkapitaal gebeurt? :o.

Mijn startkapitaal ligt nog bij Pokerstrategy, want heb de quiz nog niet gedaan.

Bedankt!
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door 6MaxGrinder

Mijn startkapitaal ligt nog bij Pokerstrategy, want heb de quiz nog niet gedaan.

Bedankt!
      Ga die quiz doen man! Je pokert al een tijdje dus waarom zou je die $50,- niet pakken? Je kan ook nog eens tracked via ps spelen waardoor je meer kennis kan opdoen en gebruik kan maken van bonussen!
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan

Bedankt!
      Ga die quiz doen man! Je pokert al een tijdje dus waarom zou je die $50,- niet pakken? Je kan ook nog eens tracked via ps spelen waardoor je meer kennis kan opdoen en gebruik kan maken van bonussen!
      Ik zal hem dan wel een deze dagen eens gaan doen. Hoe kan ik dan tracked gaan spelen, heb al een account op Pokerstars namelijk, en niet via hier.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Sessie update

Startroll - $12.50
      Aantal games - 11
      Totaal aantal games - 11
      Inkoopkosten - $2.75
      Totale inkoopkosten - $2.75
      Opbrengsten - $5.09
      Totale opbrengsten - $5.09
      Winst - $2.34
      Totale winst - $2.34
      Eindroll - $14.84

Het was een leuke sessie om te spelen. Ik heb het gevoel weinig fouten te hebben gemaakt, alleen bij de plaats finale tafel had het wat beter gekund, werd nu 5e waar een top 3 plek zeker had ingezeten, alleen zijn A flush won van mijn K flush. Ik ging er in weinig 45s in het begin meteen uit, dus dat is ook positief. We gaan zondagavond weer lekker spelen. De komende 2 dagen lekker feesten, en morgen een lange studie dag, van 10:10 tot 16:50.

Lekker slapen nu! ;(
    • HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      Lijkt mij een leuke blog om te volgen.

Leuke doelstellingen en een mooi realistisch BRM.

GL at the tables.

Dat van de discipline heb ik ook een beetje, altijd weer van game switchen. Probeer nu ongeveer het zelfde als jij alleen dan op de 18mans.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door HavikJo
      Lijkt mij een leuke blog om te volgen.

Leuke doelstellingen en een mooi realistisch BRM.

GL at the tables.

Dat van de discipline heb ik ook een beetje, altijd weer van game switchen. Probeer nu ongeveer het zelfde als jij alleen dan op de 18mans.
      Bedankt voor het compliment.

Ik heb vooral altijd dat ik op een gegeven moment dan iets grind, dan daar redelijk veel geld mee verdien, was bijvoorbeeld op 50NL cash HU shortstack tables, van $80 opgeklomen naar $800, en toen verloor ik alles weer door tilt. Dat soort dingen moeten gewoon zeker weten uit mijn spel, en dan kan het wel eens heel leuk worden.
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Ik ben heel blij om te zien dat je jezelf een BRM hebt opgesteld in je eerste post. Want NL50 spelen met $80 is een beetje zonde :P .

Ik ben ook bezig met de 45mans, zie je misschien wel een keer verschijnen op de $1,50s ^^.

Succes!
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BaggerSmurf
      Ik ben heel blij om te zien dat je jezelf een BRM hebt opgesteld in je eerste post. Want NL50 spelen met $80 is een beetje zonde :P .
      Ik wil me er ook echt aan gaan houden, beginnend met 50BI, en dan voor elk niveau 25BI erbij. Daarnaast was dat 50NL alleen een shotje, maar was het wel goed bevallen, vandaar dat ik het bleef spelen, maar dat zal nu zeker niet meer gebeuren.

Inderdaad misschien zie ik je een keer op 45s, het hoeft van mij niet snel, als ik er maar kom en het vol kan houden.

Bedankt!

Is het eigenlijk mogelijk om je uit te laten sluiten van de cashgames op Pokerstars?
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Erg nice! ga deze blog zeker volgen! Hele mooie guidelines en taken/schema's opgesteld voor jezelf!

Ik denk dat ik dat ook maar ga doen .

Denk dat je mij sneller gaat tegenkomen op de 0.50 ;)
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Roachor
      Erg nice! ga deze blog zeker volgen! Hele mooie guidelines en taken/schema's opgesteld voor jezelf!

Ik denk dat ik dat ook maar ga doen .

Denk dat je mij sneller gaat tegenkomen op de 0.50 ;)
      Bedankt!

Als je vragen hebt daarover, of je kan wel wat tips gebruiken, ben ik er om je te helpen!

Ik hoop het, denk er eind deze maand al wel te zijn, als ik de lijn van de 1e sessie kan blijven doorzetten!
    • Umag0n
      Umag0n
      Bronze

verloor ik alles weer door tilt.

Dat probleem herken ik! :P Ben er nu ook mee aan het werk om dt niet meer te doen. Lukt momenteel vrij aardig. Ik speel de STT 6-max 1,50s.
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze

verloor ik alles weer door tilt.

Dat probleem herken ik! :P Ben er nu ook mee aan het werk om dt niet meer te doen. Lukt momenteel vrij aardig. Ik speel de STT 6-max 1,50s.
      Veel succes ermee, en volhouden nu!
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Is het eigenlijk mogelijk om je uit te laten sluiten van de cashgames op Pokerstars?
      Zulke dingen heb ik mijzelf ook vaak afgevraagd omdat ik soms ook die misstappen maak.. Volgens mij is dit helaas niet mogelijk. Echter is dit een punt waar veel spelers echt overheen moeten komen.. dit kan wel eens grootste leak in je spel zijn en als je dit overwint kun je alles aan in my opinion..

Maar iets anders speel je nou de 6Max of 45man?
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Mooie naam als 45mans grinder :tongue:

Hehe sorry die was flauw, GL.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Briathos
      Zulke dingen heb ik mijzelf ook vaak afgevraagd omdat ik soms ook die misstappen maak.. Volgens mij is dit helaas niet mogelijk. Echter is dit een punt waar veel spelers echt overheen moeten komen.. dit kan wel eens grootste leak in je spel zijn en als je dit overwint kun je alles aan in my opinion..

Excluden van cashgames is mogelijk hoor! :)
    • Briathos
      Briathos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
      Oorspronkelijk gepost door Briathos

Excluden van cashgames is mogelijk hoor! :)
      Really!? kun je ook bijv. tijdelijk limieten uitschakelen dan:P ?