AJo against K10

• elsjorro
      elsjorro
      Bronze
      Ik zou graag jullie mening willen over deze hand. Betsizes, en ook vooral of ik de flopraise kan callen met alleen een gutshot en 2 overcards.

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      PartyPoker
      5 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG BoomZooh ($4)
      CO elsjorro11 ($12.33)
      BTN AndreiVE ($4.12)
      SB FishHunter_ ($7.99)
      BB reanimat0log ($4.16)

Pre-Flop: ($0.06, 5 players) elsjorro11 is CO J: A:
      1 fold, elsjorro11 raises to $0.12, 1 fold, FishHunter_ calls $0.10, 1 fold

Flop: :3h: T: Q: ($0.28, 2 players)
      FishHunter_ bets $0.27, elsjorro11 calls $0.27

Turn: K: ($0.82, 2 players)
      FishHunter_ bets $0.58, elsjorro11 calls $0.58

River: :4d: ($1.98, 2 players)
      FishHunter_ bets $1.41, elsjorro11 raises to $3.06, FishHunter_ calls $1.65

Final Pot: $8.10
      FishHunter_ shows
      T: K:
      elsjorro11 shows
      J: A:

elsjorro11 wins $7.70 (net +$3.67)

FishHunter_ lost $4.03
  • 3 antwoorden
    • jessie35555
      jessie35555
      Bronze
      Je hebt op de flop eigenlijk maar 1 overcard, doordat er een Q ligt. Het zou zeker geen slecht idee zijn om hier te folden, je hebt maar 7 outs en moet ongeveer een potsize bet callen.

Mocht de SB een speler zijn die vaak donkbets maakt maar dan opgeeft op de turn als je callt, dan zou ik wel callen. Kans is aanwezig dat je hand op de turn verbetert en je ook nog de nuts flush draw erbij krijgt. Dus dan op de turn heroverwegen en bijv. als hij checkt op de turn een bet maken als je verwacht dat hij dan foldt.

Nu hit je de nuts, maar er ligt nog wel een flushdraw, ik zou dan op de turn zijn bet hebben geraised naar $2,50, zodat het voor hem niet uit kan om met een flushdraw te callen. Op de river ben je dan all-in met je laatste $1,10.
      Op de turn all-in gaan is ook een optie, maar ik zou graag van de handbeoordelaar horen wat het beste is, ben hier niet helemaal zeker van.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Vind callen met 2 overcards en een gutshot al speculatief omdat je overs vaak dood zijn (wat als hij AQ heeft bijvoorbeeld) In dit geval is het nog slechter omdat je maar 1 overcard hebt, en er ligt ook nog eens een flushdraw. je hebt dus maar 3 outs voor de nuts. lijkt me een clear fold.

As played: raise de turn. Je wil value van flushdraws, en slechtere made handen. je wil ook een pot opbouwen zodat je de river kan shoven. ik maak het hier ~1,80. op die manier geef je flushdraws niet de odds om te drawen maar maak je het wel aantrekkelijk voor ze.

As played: shove de river. Je mist nu enorm veel value.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      Vind callen met 2 overcards en een gutshot al speculatief omdat je overs vaak dood zijn (wat als hij AQ heeft bijvoorbeeld) In dit geval is het nog slechter omdat je maar 1 overcard hebt, en er ligt ook nog eens een flushdraw. je hebt dus maar 3 outs voor de nuts. lijkt me een clear fold.

As played: raise de turn. Je wil value van flushdraws, en slechtere made handen. je wil ook een pot opbouwen zodat je de river kan shoven. ik maak het hier ~1,80. op die manier geef je flushdraws niet de odds om te drawen maar maak je het wel aantrekkelijk voor ze.

As played: shove de river. Je mist nu enorm veel value.
      Hier kan ik me in vinden tenzij je een read hebt dat hij vaak gaat donken oop. Dan is er imo niks mis mt een float. Mr gezien zen sizing denk ik dat hij bijna altijd een hand heeft als hij zo groot donkbet. Mr er zijn veel leuke turns die je kan raisen zoals deze en als er ng een heart komt. Mr dan moet je wel weten of hij het wat loose doet. Anders fold ik idd ook flop.