QQ vs JJ

• elsjorro
      elsjorro
      Bronze
      $0.02/$0.04 No Limit Holdem
      PartyPoker
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG v1a2l3u4e ($2.23)
      UTG+1 yazzitsu ($6.49)
      CO elsjorro11 ($8.54)
      BTN aleksabf ($5.96)
      SB Scipio87 ($4)
      BB fourfeeter ($4)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) elsjorro11 is CO Q: Q:
      v1a2l3u4e raises to $0.16, 1 fold, elsjorro11 raises to $0.56, 3 folds, v1a2l3u4e calls $0.40

Flop: Q: K: A: ($1.18, 2 players)
      v1a2l3u4e checks, elsjorro11 checks

Turn: Q: ($1.18, 2 players)
      v1a2l3u4e checks, elsjorro11 checks

River: :9d: ($1.18, 2 players)
      v1a2l3u4e checks, elsjorro11 bets $1.13, v1a2l3u4e calls $1.13

Final Pot: $3.44
      elsjorro11 shows
      Q: Q:
      v1a2l3u4e shows
      J: J:

elsjorro11 wins $3.27 (net +$1.58)

v1a2l3u4e lost $1.69

zo krijg je binnen vijftig handjes quads:) Vinden jullie van deze? obvious check op de flop omdat ik een bet van hem wil op de turn, daar valt echter de 2e Q op het board waardoor ik hem niet weg wil jagen. Uiteidndelijk maak ik een bet op de river die die callt:)
  • 3 antwoorden
    • jessie35555
      jessie35555
      Bronze
      Hangt een beetje van de speler af. Als het een passieve vis is of een calling station, dan vind ik de check op de flop niet zo'n goed idee. Hij zal niet gaan betten en je hebt meer kans als je zelf bet dat hij dan callt.

Maar ok, tegen iemand die wat agressiever speelt en waar je van verwacht dat hij op de turn gaat betten vind ik het wel een ok move.

Dan op de turn als hij dus weer checkt zou ik echt wel betten, ik denk door steeds te checken dat je te weinig value uit je hand haalt. Gezien het feit dat hij op de river jouw bet callt met JJ, terwijl er 3 overcards op het board liggen is er een kans dat hij eerdere streets ook zou hebben gecalld.

Maar, zoals altijd, hangt erg van het type speler af, heb je daar wat meer info over?
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Vind in deze hand de flop checken VEEL slechter dan in die andere. er zijn zo goed als geen handen die zullen improven, dus je gaat op de flop dezelfde actie krijgen als op de turn. daarbij hebben veel handen een K of lage A die goedkoop een showdown willen zien. Ten derde heb je op de flop een hand die door elke T of J niks waard word. As played: bet de turn. Als hij de flop en tgurn niet bet zal hij de river ook bijna nooit betten. Je wil een pot opbouwen en Ax/Kx niet de kans geven een goedkope showdown te krijgen
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      Vind in deze hand de flop checken VEEL slechter dan in die andere. er zijn zo goed als geen handen die zullen improven, dus je gaat op de flop dezelfde actie krijgen als op de turn. daarbij hebben veel handen een K of lage A die goedkoop een showdown willen zien. Ten derde heb je op de flop een hand die door elke T of J niks waard word. As played: bet de turn. Als hij de flop en tgurn niet bet zal hij de river ook bijna nooit betten. Je wil een pot opbouwen en Ax/Kx niet de kans geven een goedkope showdown te krijgen
      tegen een fullstack call ik zen raise enkel, mr dit is dan prob fish die wat slechter zal broke gaan dan QQ+ dus denk ik dat het wel fine is.

Ik check die flop absoluut niet behind. Dus eigenlijk gwn wat peter zegt.