Grand Openin, Grand closin

• EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Al een paar weken lang aan het twijfelen of ik een blog wil beginnen.
      Pros: Aandachthoer, ik vertel graag over mezelf
      Cons: ik hou dat toch nie vol.
      Bij deze dan toch het ondernemen van een poging!

Even verdergaan bij waar ik gestopt was in de BPS thread.
      Dus zondagavond naar mn broer gegaan en wodka gedronken om goed te slapen.

Goed slapen: Check
      Uitslapen:.... Actually... Om 5hr smorgens opgestaan om naar Disneyland Parijs te gaan.

Was er nog nooit geweest en tis echt wel een aanrader. Is echt wel een fat park. Coolste vond ik de autoshow waar stuntmannen zotte dingen doen met autos. Savonds nog gaan eten in Rijsel waar je criminelen en daklozen hebt en heel af en toe een normale mens ziet. Vergeten waar we geparkeerd waren in ondergrondse parking. Hilarity ensues.

Dinsdag dan verhuisd naar m'n appartement in Gent. In de eerste uren besefte ik al dat er echt nog 1001 dingen te regelen vielen waarvan ik er alles samengeteld ondertussen toch al een stuk of 10 heb gedaan.

Afgelopen 3 dagen vooral een beetje genoten van de rust eigenlijk.
      Komt namelijk een drukke periode aan en vond het dus best chill om even in een stoel te zitten en gewoon wat te surfen.

Wel xbox360 gekocht van mede PokerStrategy member TiboVwh. Vooral eigenlijk om op een makkelijke manier gedownloade (oops mag nie!) films en series af te spelen op de PC.

Plan is een beetje om hier een sick media/nerd center op te bouwen. 2 desktops, 2 laptops, 2 iphones, een xbox 360 en een NAS allemaal op hetzelfde netwerk.
      Huur het appartement dus samen met een maat die ik al 5 jaar ken. Zowat de enige vriend die ik nog heb die ik niet van PokerStrategy ken. :D :D

Dingen waar ik me vooral wil mee gaan bezighouden is:
      1) Terug studeren. Moraalwetenschappen (sluit dicht aan bij Wijsbegeerte/Filosofie) aan de Universiteit. Eerste les is 26e.
      2) Opnieuw meisjes leren kenne. Zoals ik al zei enkel PokerStrategy vrienden maar buiten Caroline ken ik geen meisjes en Caroline heeft al een vriendje. Best een beat dus maar we werken eraan!
      3) Dingen/Eten cheap kopen. Beetje m'n nieuwe hobby. Ik zie het eigenlijk als pokeren. Situaties analyseren en dan +EV beslissingen nemen. Ofwel de beste prijs/kwaliteit verhouding opzoeken.
      4) Paleo eten en eindelijk es wat muscles krijgen
      5) Dit appartement ombouwen tot de coolste plek ooit (wat het nu eigenlijk al is).

Sorry als het tot hiertoe niet interessant is.
      Hier een fototje van de living zoals hij er vandaag uitzag:

Morgen komt de zetel en dan zal het alweer een stuk beter zijn.
      Anyway met al die shit laatste tijd staat pokeren op een laag pitje.
      Maar als er hierover updates zijn zal ik ze zeker brengen.

Schema voor komende weken.

10-11 sept: Shoppen en veel dingen kopen voor appartement (roommate werkt al dus kan enkel in tweekend)
      12-16 sept: Beekse Bergen in Nederland
      17 sept: Stuff kopen voor appartement
      18 sept: Babyborrel zus
      23 sept: Infodag Univ
      23-25 sept: Bij Timothy op bezoek in Antwerpen
      26-01 sept/okt: Timothy op bezoek bij mij + eerste lesweek
      11-20 okt: Reisje Gibraltar
      29 okt: Pokeren in Utrecht.

Van zodra ik hier wat geinstalleerd ben wil ik er ook graag wel een pokeravondje tussengooien.

Nu ga ik een aardbeientaart opeten die normaal voor 6 personen is. :s_cool:
  • 56 antwoorden
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze

:coolface:

Roommate heeft sinds fifa 1999 geen fifa meer gespeeld en is nu het ziekste aan het tilten dat hij geen goals meer kan maken.

Dit is echt meer entertainment dan een champions league finale.
      De taart erbij is prachtige combo!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      paleo aarbeientaart?
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Best gemeen een troll topic aanmaken als je buiten pokerstrategy maar 1 iemand kent elias :O

Hehe kidding, bolletje en GL met alle planningen :) Ook geïnteresseerd in je poker doelstelling etc.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      paleo aarbeientaart?
      Het prijs/kwaliteit punt stond boven het paleo punt.
      4 euro voor zon taart man. :D
    • Varune
      Varune
      Silver
      En we hebben te maken met een koopjesjager, ik zal je even helpen.

http://www.c1000.nl/aanbiedingen
      http://www.ah.nl/bonus/
      http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Acties/Jumbo-voordeel/

:coolface: :coolface:

Maar wordt dit een Pokerblog of een lifestyle blog? gezien ik geen enkel pokerpunt zie staan bij de dingen waar je je mee bezig wilt houden. (Op caroline na)
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Anyway met al die shit laatste tijd staat pokeren op een laag pitje.
      Maar als er hierover updates zijn zal ik ze zeker brengen.

;)

Heb wel plannen om weer meer te pokeren maar heb nog zoveel andere plannen dusja... not sure what future holds!
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Thx voor de links though.
      Woon wel in Belgie dus is niet zo relevant.
      De grens oversteken voor C1000 is zeker een optie.

Nu ben ik aan het kijken voor een diepvries (eventueel met combi koelkast).

Sites die ik gebruik zijn:

dailyoffers.nl
      groupon.be
      amazon.co.uk

Moeten er nog meer zijn though :D
    • Varune
      Varune
      Silver
      Tja ik had hetzelfde afgelopen maand, druk druk druk, waardoor pokeren ook laag pitje was en gewoon -EV om te spelen met al 't andere aan m'n hoofd. Hoop komende tijd daar ook verandering in te brengen. Momenteel ff bezig om te grinden voor DE, maar dat komt wel goed bij mij :)

Nja voedsel goedkoop vinden is idd niet zo lastig :P , De dingen die je goedkoop wilt vinden, lopen die uiteen van deurbellen tot vogelhokjes? Of moet ik toch een bepaalde richting op denken :D
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Khou vooral van nieuwe ervaringen opdoen:
      Restaurants, concerten, hotelovernachtingen,...
      Is echt nice als je dat cheap kan doen.
      Ook All You Can Eats zijn vrij populair omdat ik zo veel kan eten. :D

Voor de rest is het zo als ik iets wil kopen dat ik gewoon elke site afga om er zeker van te zijn dat ik gewoon een heel goeie prijs/kwaliteit hebt.

Eten koop ik ook cheap maar das vrij makkelijk.
      Heb hier in de straat 2 cheap winkels (lidl & aldi) en een carrefour zit hier ook en die heeft elke dag heel wat producten liggen die wegmoeten door de datum en die aan -50% afgeprijsd zijn (zoals aarbeientaart bv.).

Mijn affiniteit met deurbellen en vogelhokjes kan ik eerder als beperkt omschrijven.
      Morgen om 9hr opstaan en de hele dag dingen kopen.
      Ben eens benieuwd.

Elias out
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Vandaag 150e aan booze gekocht :D
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      NICE
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas

en die heeft elke dag heel wat producten liggen die wegmoeten door de datum en die aan -50% afgeprijsd zijn (zoals aarbeientaart bv.).
      Het prijs/kwaliteit punt stond boven het paleo punt.
      Ik zie het verband :D
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      Ait dezen volg ik ook wel ! Wanneer staat die homegame gepland op je agenda? :p
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Tibovw
      Ait dezen volg ik ook wel ! Wanneer staat die homegame gepland op je agenda? :p
      als die 150 eur (read 75 flessen vodka van 2 euro van de aldi) aan drank op is en hij nieuwe nodig heeft:P
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      wodka in de aldi kost ong 6 euro.Kdenk zelfs dat het huismerk Zaranoff noemt:p.
    • Tibovw
      Tibovw
      Bronze
      BOROKOV ldo :D :D
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Tibovw
      BOROKOV ldo :D :D
      obv mr ik haalde het gwn even aan;) .
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Dunno about you guys maar ik vind van drank (ook non alco stuff) eigenlijk enkel de originele merken goed.
      Drank is gewoon aangekocht in de Colruyt. Leek me geen slecht idee.
      Vind het gewoon wel nice als ge volk over de vloer hebt dat die kunnen drinken wat ze willen.
      Die 150 was misschien wel wa overdreven, want was nie alleen alcohol, en zat ook wa leeggoed bij maargoe... :D

Hier trouwens mensen me wa verstand van Whiskey. Kwil ook wel een goeie whiskey in huis hebben maar kost echt veel geld. Ik wou eigenlijk per se een fles Jack Daniels omdat ze daar altijd mee stoefen in Epic Meal Time maar blijkbaar is da niet te zuipen (is dit uberhaupt relevant? :D ).

Ben dus ook voor combi diepvries/koelkast aan het kijken. Ging gisteren beetje op tilt toen ik tot de conculsie kwam dat hij waarschijnlijk toch niet in onze berging zal passen. (Zie de smalle gang in de foto, daar kan hij net door maar weet niet of we onze draai halen door de deur.

Echt uit karton een stuk uitgesneden met de maten van de diepvries en zo staan draaien aan die hoek om te kijken of het zou lukken.
      Conclusie: Het lukt ofwel heel nipt ofwel net niet. :rage:

Ohja ook grappig. Mijn iPhone staat normaal altijd op stil. Dus ik ben gewend dat ik altijd ongestoord meisjes enzo kan fotograferen. Dus ik wil een foto maken van een chick die 20 zakken friet (of iets anders diepvries) meedoet in de lidl. Tuurlijk een click sound omdat hij niet op stil stond, die draait zich om: "jaja zet et maar op facebook ze!". Did not see that coming. Kheb nog geprobeerd der wa cool tegen te doen maar ze was not impressed denkik.

Zetel staat er ook al. Goeie koop gedaan denk ik voor 200 euro.

Gisteren ook wa dingen gekocht op amazon.
      Onder andere NBA2k11.
      Mensen die een console hebben MOETEN echt een NBA spel in huis halen. Dat zijn echt de allercoolste spellen om tegen of met elkaar te spelen. Er is gewoon zoveel meer actie als in voetbal/race game.
      Ge zijt constant ant switche tussen defense en offense en dat zorgt echt voor uren en uren spelplezier.

Ook fifa 2010 gekocht voor 2 pond op amazon (inclusief shipping :D ).
      Ik weet nu echt goed hoe ik op amazon moet zoeken en dus vind ik echt amazingly cheap stuff. Als er dus iemand fifa 2008 in het frans wilt voor de xbox 360. Hij mag weg :D .

Ook forza motorsport 3 gekocht. :f_love:
      Dat was wel 8 pond!

Heb nu dus voetbal,racen,basket, shooter, en american football.
      Nu alleen nog maten om mee te gamen.
      Wie komt er?

Verder nog een weegschaal en een blikopener en een druiprek.
      Ik snap mensen die afdrogen namelijk niet zo goed, lijkt me zwaar tijdverlies.

Wat homegame betreft. Kzal nog efkes afwachten tot ik iets meer geinstalleerd ben. Oktober moet zeker wel lukken.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ohja nu dus 5 dagen op vakantie naar de Beekse Bergen.

Kzal dus nie kunnen verderbloggen ma ik probeer wa fotos te maken.