keuze pokerroom icm met bonus makkelijker maken

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Ik zit te zoeken naar een nieuw pokerroom icm leuke first deposit bonus.

Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. De een heeft een leuke bonus maar geen rakeback, de ander wel rakeback maar een bijna niet vrij te spelen bonus. Bij de ene bonus gaat dit weer af van je rakeback en zo zijn er tal van die mooie valkuilen waardoor je best veel tijd in beste deal moet steken.

Ook moet ik op iedere homepage van verschillende pokerrooms op zoek naar hoeveel puntje je voor hoeveel rake je krijgt. Hier op de site staat bv alleen maar iets als "Voor iedere 350 770-Points wordt er $5 van de bonus op je account overgemaakt. ". Moet je eens proberen op de poker770 site de verhouding tussen rake and 770 points te vinden, staat echt goed verstopt.

Kan er niet in ieder geval van iedere pokerroom vermeld worden hoeveel points je krijgt voor hoeveel rake of bv buy ins.

Nog beter zou een soort calculator zijn waarin je invoert wat je speelt hoe vaak en dat daar de beste deal voor je bij wordt gezocht. De lijst van pokerrooms op pokerstrategy wordt steeds langer en dat is natuurlijk top maar een goede vergelijking maken heeft nu al aardig wat tijd gekost.

Als ik bv naar kieskeurig.nl ga kan ik toch ook invoeren wat ik van een digitale camera wil en dan rolt er toch ook een model uit waarbij ik direct kan zien waar hij het goedkoopst is?

Moraal van het verhaal, al die bonusdeals icm rake etc zijn top maar ook zeer onoverzichtelijke opgesteld of ben ik nou de enige ps-er die hier last mee heeft.
  • 2 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey giraffe1977,

Bedankt voor je suggestie. Bij iedere room staat er als het goed wel bij hoeveel StrategyPoints je krijgt per dollar rake. (bij sommige rooms staat dit in spelerspunten)

Een overzichtje hiervan vind je hier.

Alleen blijf je dan alsnog het probleem houden van verschillende first depositbonussen en bijvoorbeeld rakeback. Waardoor je het alsnog zelf zou moeten uitrekenen.

Een calculator zou daarvoor wel een goede zijn. Maar ook daar houd je het probleem van de verschillende reloadbonussen en tijdelijke promoties per room. Bijvoorbeeld op PartyPoker waar je tig promoties hebt, die je dan niet kan meerekenen. Daarnaast betwijfel ik ook of wij als PokerStrategy.com als 'prijsvergelijker' zouden willen optreden.
    • iownw69
      iownw69
      Bronze
      Je bent niet de enige met dit probleem. Door de hele situatie met Full Tilt moest ik noodgedwongen op zoek naar een andere room, maar ik heb er nog steeds geen gevonden die me bevalt. Ik speel nu op cake omdat de FDB redelijk makkelijk vrij te spelen is en omdat je 33% rakeback krijgt, maar de traffic is zo laag dat er op bijna elk moment van de dag niet genoeg tafels zijn (zelfs op de micro's). Dit is echt enorm vervelend, dus ik raad je aan om bij het kiezen van je pokerroom niet enkel te kijken naar de meest voordelige FDB en rakeback.