Voorstellen

• BigsharkA
      BigsharkA
      Bronze
      Hallo!
      Ik ben Albert, 18 jaar en vanaf vorige week woonachtig in Groningen waar ik bedrijfseconomie studeer aan de plaatselijke universiteit. Ik kom oorspronkelijk uit Vaassen (iets boven Apeldoorn). Naast poker roei ik, speel ik tennis en vind ik het lekker om een biertje te drinken tijdens het uitgaan.
      Ik heb m'n startkapitaal laten storten op PartyPoker, waar ik voorlopig vooral ga cashgamen. Hopelijk beweeg ik me met behulp van PS net zo makkelijk en voortvarend door de limieten als de bedoeling is;)
      Zie jullie op het forum en aan de tafels! GL all! :s_biggrin:
  • 2 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Bronze
      Hey albert, niet toevallig lid van albertus? :D

Ikzelf studeer momenteel ook in groningen, helaas geen kamer( ook niet echt nodig ), maar waar zit die van jou precies?

Jezelf niet te snel rijk rekenen, poker gaat vaak bij beginnende spelers met vallen en opstaan :) Maar daarvoor hebben we de strategie-artikels.

Ga je 6max of 9max cashgame spelen?
    • BigsharkA
      BigsharkA
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      Hey albert, niet toevallig lid van albertus? :D

Ikzelf studeer momenteel ook in groningen, helaas geen kamer( ook niet echt nodig ), maar waar zit die van jou precies?

Jezelf niet te snel rijk rekenen, poker gaat vaak bij beginnende spelers met vallen en opstaan :) Maar daarvoor hebben we de strategie-artikels.

Ga je 6max of 9max cashgame spelen?
      haha nee, dat zag ik niet zo zitten eigenlijk. Ik woon aan de Peizerweg, in de Zeeheldenbuurt, prima wijkje.
      Ik ga 9max cashgame spelen, en inderdaad; de strategieartikelen zijn zeker het lezen waard:)