NL50 Non SD winnings

• Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Beste strategen,
      Sinds ik nl50 speel zit ik met een probleem. Mijn non sd blijft namelijk negatief, wat ik er ook aan probeer te doen. Ik speel vrijwel hetzelfde als op nl25 en hier had ik dit probleem niet.

Ik vroeg me af of iemand enig idee heeft hoe je dit moet aanpakken. Zoals je kan zien zijn mijn statts nagenoeg hetzelfde. Speel ik te tight? 3bet ik te weinig of ben ik te passief? Ik zou het graag willen horen.

Ciao
  • 6 antwoorden
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Het maakt niet zo heel veel uit dat ze negatief zijn. Aan de fr tafels is dit vrij normaal tbh.

Als je sd winnings heel hard omhoog gaan is er geen enkel probleem, als jij meer potten zonder showdown wil winnen, wil ook zeggen dat je ; lichter moet gaan valuebetten, meer moet gaan raisen, meer bluffen ook meer moet bluffcatchen etc...

Als je sd winnings heel hoog zijn en je non sd winnings een beetje in de min, dat is absoluut geen probleem... Als je sh zou spelen, zou dit wel beter niet het geval zijn, maar het probleem is gewoon, onder nl100-200 zijn deze vrij moeilijk positief te krijgen, omdat hier meer stations zitten...

Je moet proberen gewoon altijd de beste line te nemen volgens jou en dan zal je altijd winst maken imo...

Hopelijk heb je er wat aan, het is mss een beetje vaag maarjah, anyway gl!
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      De video The thin red line van deucescracked gaat over het verbeteren van je non sd winnings, misschien dat die video je helpt
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cazzz
      De video The thin red line van deucescracked gaat over het verbeteren van je non sd winnings, misschien dat die video je helpt
      Hij legt hier heel goed uit waarom deze positief of negatief kan zijn...
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      In ieder geval het kijken waard. Hier is een link.
    • TobinqBe
      TobinqBe
      Bronze
      Negatieve redline is vrij normaal in FR. Wat zijn je postflop stats (positionele stats, cbetstats op flop turn & riv, raise flop, floats, 3bet stats enz..) want dit is een beter indicator voor eventuele leaks te spotten.

Ikzelf heb altijd een negatieve redline gehad op 50nl, over 250kish hands met 2.5-3ptBB of 5-6BB winrate, dus het is perfect mogelijk om winnend te spelen met een dalende redline. Het is ook meestal een trade-off met SD en NSD.

Wat me direct opvalt is je lage w$sd (47%) , zeker in combinatie met je hoge wsd showdown. Het lijkt op het eerste gezicht dat je teveel afcallt met second best handen.

Preflop lijkt mij ok maar aangezien je twijfels hebt over je redline(spel m.a.w. kan je misschien eens tighter te gaan spelen (13/11ish) en zien of dit betere resultaten geeft.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Thanx voor de reply's. Heb het filmpje gekeken en heeft zeker geholpen!