Nl 25 JJ

• Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Hoe speel je dit het best tegen verschillende tegenstanders:

- een nit met 3bet van <5
      - een speler met 3bet van 7-8
      - een agressieve 3better

Deze speler had een 3bet van rond de 9, waarvan 14% vanuit de SB (tegenover 8% uit BB en 6% uit BU). Ik 4bet/call uiteraard

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.25(BB) Replayer
      SB ($25)
      BB ($25.75)
      UTG ($22.38)
      Hero ($33.62)
      BTN ($25)

Dealt to Hero J:heart: J:diamond:

fold, Hero raises to $0.75, fold, SB raises to $2.75, fold, Hero raises to $6, fold

Hero shows J:heart: J:diamond:

Hero wins $5.75
  • 4 antwoorden
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      nit: fold
      7-8% close, echt hangt heel erg af van wat je over m denkt enzo + gameflow . dit is gewoon echt een klotespot met jacks :) maar de enige 2 opties die je hebt zijn 4bet/call of fold pre
      maniac: 4bet/call
    • mrJera
      mrJera
      Bronze
      Ben benieuwd waarom callen voor jou IP geen optie is.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mrJera
      Ben benieuwd waarom callen voor jou IP geen optie is.
      Meestal is het 1 van de 2 dingen:
      • Hoeveel barrels call je op een low board like 8:c7:d2?

• Wat doe je op F+T+R meestal op Axx, Kxx boards?
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Ik ga JJ ook echt niet folden eigenlijk, denk niet dat nits op elke board met heel hun range gaan 2 barrelen, laat staan 3 barrelen dus je kan prima flop callen brick turn folden op 8 high boards, lijkt mss exploitable maar ik zie nits daar gewoon niet barrelen met AK. Verder ga je obv huge implieds hebben als je een set hit + odds die je pre krijgt en je hebt positie.. dunno ik ga niet folden.

Verder kan je JJ ook prima flatten of 4betten tegen iemand die 7-8% 3bet depending on wat voor range je denkt dat hij 3bet. Als villain iemand is die PP 3bet/broke speelt, oftewel veel 4bets jammed en je weinig respect geeft voor 4bets op de BU 4bet je natuurlijk zodat hij heel zijn range daar jammed. Dus als iemand bijna geen 4bets jammed ga je natuurlijk altijd flatten omdat villain alleen top van range shipt wss terwijl als iemand je weinig respect gaat geven/veel jammed dan 4bet/broke je gewoon, maar dit is niet vaak het geval op 25NL, dus kan je imo vaak beter flatten.

Tegen een 'aggresieve 3better', ieamnd die bv 20% 3bet? Flatten :D ofja je kan 4betten als je denkt dat ie gaat spazzen en echt een spazzmonkey is, maar ik weet niet of je dit bedoelt met aggresieve 3better. I mean als hij het er zowat met ATC in gaat jammen 4bet je natuurlijk, anders flat gewoon en call veel boards down, i mean maniac gaat wss op K high boards gewoon gek worden same met A high en any other board so flat is fine.