niet tracked.

• Yordi85
      Yordi85
      Bronze
      Hoi!

Is er enige manier te vinden om toch via pokerstars te worden getracked hier? heb al een tijd een account en baal er enorm van dat ik niet getracked ben... Zo erg dat ik er eigelijk niet meer wil spelen whahaha
  • 6 antwoorden
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Nopee is niet mogelijk! Veel mensen balen hiervan:( ..
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      3 opties :

- Je maakt gewoon een nieuwe account aan
      - Je maakt een account op naam van vriend/familielid
      - Je wordt zodanig goed en haalt massas rake binnen zodat PS jouw account tracked maakt.

Oh ja, 1 of meer opties zijn niet volledig legaal en kunnen massa's problemen opleveren.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ja, zit ook ook mee sinds Full Tilt down is...

Misschien legaal je naam laten veranderen en nog eens proberen? :s_biggrin:
    • Onzin84
      Onzin84
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      3 opties :

- Je wordt zodanig goed en haalt massas rake binnen zodat PS jouw account tracked maakt.

Oh ja, 1 of meer opties zijn niet volledig legaal en kunnen massa's problemen opleveren.
      optie 1 krijg je dikke problemen van...

optie 2 zou kunnen.. alleen jammer dat je dan die vriend een black member maakt ;) en daarmee hou je... en pokerstrategy voor de gek en pokerstars en je vriend en je zelf... wordt ook niemand beter van denk ik

optie 3.... die snap ik niet?? zou je die nader toe willen lichten?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Onzin84
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      3 opties :

optie 1 krijg je dikke problemen van...

optie 2 zou kunnen.. alleen jammer dat je dan die vriend een black member maakt ;) en daarmee hou je... en pokerstrategy voor de gek en pokerstars en je vriend en je zelf... wordt ook niemand beter van denk ik

Ik sluit me aan bij hetgeen dat Onzin84 zegt.

Opties 1 en 2 zijn illegaal en kunnen je veel problemen op leveren. Dus dat zou ik je echt afraden. Optie 3 bestaat helaas niet, hoe graag we dat ook zouden willen. X(

heb al een tijd een account en baal er enorm van dat ik niet getracked ben... Zo erg dat ik er eigelijk niet meer wil spelen whahaha

Maar PokerStars is natuurlijk niet de enige pokerroom waarop je tracked kan spelen. Als ik jou was, zou ik eens bij de promoties kijken. Daar zit vast iets tussen wat jou ook aanspreekt. En met een kleine deposit krijg je dan een leuke bonus en kun je vaak meedoen aan mooie acties.

En je kan trouwens op Poker770 en 888Poker ook nog respectievelijk $7.70 en $8 krijgen om mee te pokeren. Hier vind je daar meer informatie over. Hopelijk heb je wat aan de genoemde opties. :)
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Onzin84
      Aangezien de mod mijn verhaal onderuit haalde, zal het dus niet correct zijn.