Elke hand raisen

• kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Je koopt in voor 5$ op 10nl ofzo en gaat elke hand raisen en bet de flop. Je zal veel folds hebben. Maar uitendelijk verlies je die 5 wel. Nu koop je in voor 10 en ga je gewoon door. Niemand neemt je nog serieus maar omdat je elke hand raised moet je wel eens goed hitten en als je een monster hebt geven ze je daar geen credit voor. Tevens zijn ze zo pissed en willen ze je perse "bluffcatchen" dat ze callen met bottom pair.

Ga zo door tot je een paar stacks hebt gadegeslaan.
  • 38 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Dankje voor de tips. Heb er veel aan :facepalm:
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      to what end?
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      En wat als ze je doorhebben en je enkel reraisen en desnoods insta-all-in zetten?

Lijkt mij niet echt een goede tactiek.. :p
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Tuurlijk hebben ze het door. Dat is het hem net. Je moet ook niet groot openen. Gewoon raisen, any 2. En ook niet alles called van 3bet. Je mag gerus ook eens folden.

Heel de lobby word wild en wil je pakken. Best te doen in shorthanded. op droge boards smijt je gewoon all in. (in het begin toch, de 5$ die op mag)

Risky boars bet je gewoon. Uiteindelijk flop je toch wel wat, want je krijgt ook wel wat goeds met any 2 en heb je ze te stekken.

Want iedereen wil u te grazen nemen no matther what en u beschimpen en de held van de room worden. Maar uiteindelijk heb jij hen te stekken.

Ik heb het meermaals gezien en dat bleek heel goed te werken.

Kerel had 5$ nog bij 2de buyin en in paar minuten had die er 37 ofzo.

aarom dat ik het hier post, om bevindingen te horen. Of eens recreationeel uit te proberen.

Je doet er mee wat je wil.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Zeg mij aub op welke room je dit wil uitproberen. :D
    • Winterdream
      Winterdream
      Bronze
      haha ja ik schuif ook wel aan daar ;)
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Als mijn br het toelaat zal ik het zeker proberen en filmpje maken.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      ik zou je bijna 50$ overmaken om je gewoon te zien afgaan
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
      ik zou je bijna 50$ overmaken om je gewoon te zien afgaan
      20 is ook goed. Succes gegarandeerd.
    • embe2011
      embe2011
      Bronze
      :facepalm:

Dit kan slechts tot 1 ding leiden :

kozzmic broke

En nee, ik ga niet meer uitleggen waarom, dat snap je zelf toch ook wel ? :D
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Een kleine investering om je tegenstanders proberen te tilten. Dat lijkt me het proberen waard.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Mag dit aub worden gegeven vanuit pokerstrategy als coaching :P
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Een nieuwe maniac erbij :s_biggrin:

Donkstrategie!!
      Doe maar....

Kun je misschien nieuwe site oprichten: Donkstrategy.com
      Kijk maar of het domein nog open is en volgend jaar meedoen aan de battle of the pokerfora..

Succes gegarandeerd :facepalm:
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Hoi kozzmic,

Ik kan me voorstellen dat het er heel aggressief uitziet en dat het op de korte termijn zelfs even profitabel kan zijn, maar op de lange termijn zul je op deze manier veel geld verliezen.
      Je zal veel kleine potjes winnen (blinds oppakken) en grotere potten verliezen.
      Natuurlijk zal het een hele verrassing zijn als je ineens een monster in je hand hebt, maar dat komt maar zo weinig voor dat je op het einde van de rit verlies draait.

Zelf vind ik het lastig om tegen maniacs te spelen, maar met geduld en goede timing (en positie op 'm) , stack je ze toch negen van de tien keer af.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      I like creative thinking...

Maareh... gaat niet werken.

Beetje hetzelfde idee als met roulette steeds maar dubbele inzet doen.

Het werkt vaak eventjes, maar uiteindelijk ben je broke.

Het staat je natuurlijk vrij om het te proberen en wie weet boek je succes, maar pokeren is het niet. Je zult zeker herkend gaan worden en worden getrapt.

Maar er is niets mis met nadenken over alternatieve speelwijzes, hoewel deze wel erg extreem en onlogisch is...
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Berekend maniakaal. Als die nits 3betten, fold je gewoon. Velen kunnen dat geweld niet aan.

Maar of het nu een winnende of verliezende strategie is, maakt mij weinig uit. Ik ga het zeker uitproberen. Al was het maar voor de lol.
    • kozzmic
      kozzmic
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Zeezout
      I like creative thinking...

Maareh... gaat niet werken.

Beetje hetzelfde idee als met roulette steeds maar dubbele inzet doen.

Het werkt vaak eventjes, maar uiteindelijk ben je broke.

Het staat je natuurlijk vrij om het te proberen en wie weet boek je succes, maar pokeren is het niet. Je zult zeker herkend gaan worden en worden getrapt.

Maar er is niets mis met nadenken over alternatieve speelwijzes, hoewel deze wel erg extreem en onlogisch is...
      Tuurlijk, maar je moet die niet altijd gebruiken, zo nu en dan eens, om te mixen.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      als het ergens kan werken is het op HU.
      Hoe meer spelers aan je tafel hoe sterker de gemiddelde range waartegen je gaat spelen en hoe harder je dus in de problemen zal komen .
      Zou het niet aanraden het te proberen maar je bent vrij van kiezen uiteraard:)
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Een dergelijke strategie is zoooo makkelijk te exploiten... Paar voorbeeldjes...
      • Maniac links van je? Trappen door limp met monster, hij raiset toch wel.
      • Jij zegt: als ze 3betten, gewoon folden. Prima, dan 3bet ik iedere raise van jou. Ook klein, zodat als jij 4bet, ik weet dat je echt iets hebt en dus weinig verlies.
      • Je cbet iedere flop? Prima, raise ik iedere flop en moet jij folden.

Nou ben ik niet zo'n poker-hoogvlieger, dus er zijn waarschijnlijk nog een heleboel meer manieren om dit te exploiten...

Los hiervan: er wordt niet voor iets onderzoek gedaan naar de beste strategieën en het is ook niet voor niets dat de TAG-stijl (zeker op de lagere limieten) gewoon bewezen is de meest winstgevende te zijn.

Als jij 't graag wilt, moet je 't gewoon proberen. Maar probeer het dan over een fatsoenlijk sample van, let's say, 10k handen ofzo. Is nog niet super veel, maar goed. Knappe jongen die met deze speelstijl over 10k handen winst kan halen.
    • 1
    • 2