Strategy Points

• jasperVKN
      jasperVKN
      Bronze
      Hallo,

Ik ben al een lange tijd lid van pokerstrategy, na lang te hebben gespeeld heb ik de sluizen dicht gegooit ben ik gestopt met poker. Nu speel ik al weer een lange tijd. Maar krijg ik geen strategy points meer. Ik vroeg me af hoe dit kan?

MVG,

Jasper Voskuilen
  • 6 antwoorden
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Welke room speel je? En als je op jouw naam klikt (rechtsboven in het scherm naast de 'Log uit' knop) staat er dan bij deze room dat deze correct getracked wordt?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey jasperVKN,

Zou je even in de PokerStars client kunnen kijken of de optie 'Information Sharing' aanstaat? (dit vind je in het menu Requests -> Information Sharing)
    • jasperVKN
      jasperVKN
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Welke room speel je? En als je op jouw naam klikt (rechtsboven in het scherm naast de 'Log uit' knop) staat er dan bij deze room dat deze correct getracked wordt?
      Ja, ik wordt door pokerstars getrackt.

Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hey jasperVKN,

Zou je even in de PokerStars client kunnen kijken of de optie 'Information Sharing' aanstaat? (dit vind je in het menu Requests -> Information Sharing)
      Ik heb daar gekeken maar het hele kopje Information sharing zie ik nergens staan.. op pokerstars gebaseerd?

:(
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door jasperVKN
      Oorspronkelijk gepost door Pstrats
      Ja, ik wordt door pokerstars getrackt.

Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hey jasperVKN,

Ik heb daar gekeken maar het hele kopje Information sharing zie ik nergens staan.. op pokerstars gebaseerd?

:(
      Het menu Information Sharing bestaat alleen in PokerStars accounts die getracked zijn door PokerStrategy.com. Dus helaas is je account nu niet tracked.

Heb je de account destijds via deze instructies aangemaakt? En is dit je eerste account op PokerStars? (Als je namelijk al eerder een account had, bestaat de kans dat je door Stars bent 'untracked'.)
    • jasperVKN
      jasperVKN
      Bronze
      Ja dat zal dan wel.. naja jammer.. :(

Nog bedankt nordin!

Wel jammer dat ik niet meer kan ontwikkelen na de bronze sectie :(
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Wel jammer dat ik niet meer kan ontwikkelen na de bronze sectie

Er wordt ook gepokerd op andere sites dan PokerStars. :)

Je zou bijvoorbeeld kunnen overwegen om met een klein gedeelte van je bankrol gebruik te maken van een promotie bij een andere room. En als je op die room rustig je bonus vrijspeelt door er af en toe te spelen (10 dagen per maand), dan ben je door de bonupunten al Silver. ;)

En met een klein beetje moeite ben je ook zo Gold. :)