A2s all in callen

• martijnde666
      martijnde666
      Gold
      Deze hand is denk ik heel slecht gespeeld door mij, ik wil even weten wat jullie zouden doen, gaat vooral om de pot odds op langere termijn, Denk zelf dat ik had moeten callen aangezien ik pot odds van 1 op 2 krijg.:

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($10.64)
      BB ($6.29)
      UTG ($9.74)
      CO ($2.16)
      Hero ($18.81)

Dealt to Hero 2:heart: A:heart:

UTG calls $0.10, CO calls $0.10, Hero calls $0.10, SB calls $0.05, BB checks

FLOP ($0.50) 9:heart: 6:club: 8:heart:

SB bets $0.40, BB calls $0.40, UTG raises to $0.80, CO raises to $2.06 (AI), Hero ????, SB folds, BB folds, UTG calls $1.26
  • 2 antwoorden
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      De AI is van een shortstack en als je zeker zou weten dat iedereen achter je gewoon zou callen, dan zou je wel kunnen callen, maar dat weet je dus niet.
      Op de flop krijg je een bet, een call, een raise en een reraise!
      Ik denk dat je er allemins zeker van kan zijn dat je met alleen deze bet callen de showdown gaat zien.

Ik zou hem wel folden hier.

Kans is groot dat er ergens één (of meer) setje tussenzit en dan heb je al weer minder outs (paired hearts).
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sol4r
      De AI is van een shortstack en als je zeker zou weten dat iedereen achter je gewoon zou callen, dan zou je wel kunnen callen, maar dat weet je dus niet.
      Op de flop krijg je een bet, een call, een raise en een reraise!
      Ik denk dat je er allemins zeker van kan zijn dat je met alleen deze bet callen de showdown gaat zien.

Ik zou hem wel folden hier.

Kans is groot dat er ergens één (of meer) setje tussenzit en dan heb je al weer minder outs (paired hearts).
      Dit. Je hebt natuurlijk altijd wel wat equity, maar UTG's raise op de flop is supersterk. Erg fishy, maar nog steeds erg sterk. Ik denk dat je hier heel erg vaak tegen minstens één setje of straight kijkt en omdat je niet zeker weet dat de SB en BB nog geld in de pot gaan stoppen achter je kan je hier niet callen omdat je pot-odds niet genoeg zijn. Implied odds en fold equity gaan hier niet zo op aangezien ik niet verwacht dat je de turn kan zien zonder all-in te zijn en omdat UTG's raise hier nooit een bluf is en hij niet meer gaat folden.